Afslaan Scooter...

nberlijn

******
Hallo,

Ik heb net wat nieuwe onderdelen gemonteert naja sproeier en uiterlijk... Maar nu blijkt, ik rij een stukje en opeens hoor je "twuuuueeeww...." en hij slaat af.... na een tijdje wilde die weer aan.... vervolgens rij ik met een paar andere naar de stad (5km heen) niks aan de hand... Toen weer 5km terug en hij sloeg weer af hetzelfde... (Soort beveiliging)

Even gekeken bij iemand thuis me cilinder was gigantisch warm, vloeistof nagekeken of die niet op was... Maar nee bijna helemaal vol, bougie vonkte goed... Na een tijdje ging die weer aan en erna kreeg je hem weer simpel aan... Vervolgens naar huis viel die weer af hetzelfde... en toen zo gelaten....

Wat heb ik vervangen: Malossi luchtfilter elementje erin... (std. luchtfilter) van sproeier 80 (had ik met me vorige filter, powerfilter) naar sproeier 72, me bezine slang zit een klein schuurtje in (heb ik dichtgetaped)...

Wat andere denken is dat er te weinig bezine inkomt en dus te kleine sproeier en ik warmlopers ervan krijg en hij vanzelf afslaat door een beveiliging... Ik dag net zelf dat het misschien me bezine slang was die kapot is waardoor niet veel bezine goed aankomt;/

Express een lang verhaal zodat het duidelijk is voor de lezers...

Setup:
Speedfight 2
50cc/49cc standaard
carb. std (12mm)
Sproeier 72
Kapotte bezineslang met tape eromheen
Yasuni R
Luchtfilter propje ERUIT!

P.S.
- Koeling werkt goed als je in de slangen knijpt alles stroomt...
- Radiateur word goed warm ook
- Dag ervoor ree die wel met sproeier 80 onafgesteld, maar khad hem vandaag afgestelt

Ik hoop dat sommige mensen dit wat zegt en enig idee hebben wat het eventueel is... alvast bedankt!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Probleem is al opgelost... Me olie slangetje was kapot..
Maar heb gekozen om op mengsmering over te gaan... dus 100ml olie op 5 liter benzine... en me sproeier op 74 en hij rijd weer goed....
 
Last edited:
Back
Top