Aerox Trekt zeer slecht op ! Wie kan me helpen ?

Mikezz

Well-Known Member
Hey,Ik heb een yamaha aerox Standaard aleen vario ring eruit en 3.7gram Rolletjes in vario en gele trekveertjes en hij trekt echt geen zak als ik wil vertrekken kan je hem gemakelijk tege houden voor een stoep op te gaan blijft hij bijna staan ? wie kan me helpen met welke drukveer en trekveren erin moeten en rolletjes of riem of dergelijke
Mvg Mikez{!
http://www.bike-event.be/Bike-event_2010/Bike-event_Barbeque.html
 
Advertisement - register to remove this

Gek genoeg zijn dat redelijke standaard veren (komen overeen met malossi geel) Ook worden er bij de sito rode veren geleverd waar ik altijd mee heb rond gereden en dat ging zelf perfect. Dus theoretisch mag dit het probleem eigenlijk niets zijn. Denk dat ie eerder de rollen kan aan passen tot zo een 6 gr en dan eens kijkt hoe het verloop is. Kan best door te lichte rollen dat die niet vooruit komt en alleen maar overtoeren maakt.
 
Beter eerst rollen afstellen, zijn deze veel te licht zul je alsnog veel toeren moeten draaien voordat de koppeling aan grijpt. Het is een combinatie van veren en rollen. Ik zou beginnen met zwaardere rollen, zo zwaar dat hij geen dipjes meer heeft en niet te veel toeren draait. Daarna ga je met de trekveren spelen, maar geel of wit moet gewoon willen, ik heb zelfs wel eens met rode gereden.
 
Bij Dijkman?

Gaan ze alleen per set van 3 hoor. Laatste keer dat ik er was iig.

Want ik moest Malossi rode hebben voor een Fly, maar die waren alleen maar in een set van 17,50.

Dus toen maar doorgereden met blauwe
 
Bij Dijkman?

Gaan ze alleen per set van 3 hoor. Laatste keer dat ik er was iig.

Want ik moest Malossi rode hebben voor een Fly, maar die waren alleen maar in een set van 17,50.

Dus toen maar doorgereden met blauwe
Ik haalde ze altijd bij dijkman en kon gewoon per stuk... fly en delta veren zijn hetzelfde zo ver ik weet.

@TS: ook originele drukveer?
 
Ik haalde ze altijd bij dijkman en kon gewoon per stuk... fly en delta veren zijn hetzelfde zo ver ik weet.

@TS: ook originele drukveer?


Hoi ik heb nu witte druk en gele trek en 5.5 gram rolletjes met vario ring maakt overtoeren dus moet ik nu hoger in rolletjes gaan ? mvg
 
heb hetzelfde probleem gehad, mijne was ook opgevoerd. Ik heb alles teruggezet naar standaard met vario eruit. Ik heb wel een stage 6 uitlaat met de prop er nog in. Verder heb ik 4.7gram rollers, sproeier 76 (72-74 is standaard voor een 12mm dellorto carburateur). Qua trekveren zou ik malossi geel nemen en drukveer Malossi wit. Bij mij trekt hij nu goed en snel op.
 
Back
Top