aerox stottert opeens

hallo,
ik heb een dr70cc aerox standaard uitlaat. ik heb laatst ongeveer 2 maanden geleden de cdi bobine bougie en bougie kabel vervangen.
mijn aerox reed heerlijk. nu plotseling starte ik mijn scooter en reed ik weg en als ik vol gas optrek stottert hij en dan opeens bluht tie als ie weer te weinig benzine krijgt. als ik rustig wegrijd dan stottert hij niet tot ik op hogere snelheden kom en stottert hij wel en bluht weer alsof eerst teveel en daarna te weinig benzine krijgt. wat zou het moeten zijn is mijj cdi of de ontsteking weer kapot?
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou eens gaan kijken wat het veroorzaakt dat de boel kapot gaat. Als je het 2 maanden geleden al hebt vervangen, is je ontsteking wel goed?
 
Zorgt er gewoon eerst voor dat het hele inlaat traject klopt.. Dan is een probleem misschien makkelijker te traceren.

Begin bij de basis..

* Zorg voor een schoon luchtfilter
* Zorg voor een schone carburateur en de sproeiers uitgeblazen
* Zorg voor dat de vacuum en benzine leiding niet zijn uitgedroogd.
* Zorg voor dat het membraan geen licht door laat.
* Zorg ervoor dat het spruitstuk zacht is en er geen scheurtje erin zitten en dat als de carb erin gemonteerd zit de boel dicht zit als de spanklem is aangedraait.
*Zorg dat je nieuwe benzine gebruikt en dat het vacuumkraantje goed werkt en er dus benzine uit loopt.

Ik lees verder ook niks over hoeveel km het ding heeft gereden en of je wel je servicebeurten volgd.
 
Back
Top