Aerox start maar komt niet vooruit

Vertigo

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb hier een Aerox staan die perfect start en stationair loopt alleen komt ie totaal geen mm vooruit. Er komt ook heel veel blauwe rook uit de uitlaat kan dit te maken hebben met dat er misschien te veel olie bij de benzine zit? En kan dat ook de reden zijn dat ie niet vooruit komt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Advertisement - register to remove this

De blauwe rook is gewoon dat hij teveel benzine gebruikt op het moment als de v snaar is gebroken zoals paar weken terug bij mij deed die dat ook
 
Alles is verder goed, is allemaal nagecheckt. Ik was er vergeten bij te zeggen dat de scooter totaal niet op toeren komt en dus helemaal niet vooruit komt zelfs met het achterwiel omhoog draaid het wiel niet. Ik zal vandaag de tank leeg halen en nieuwe er in doen en zien wat ie doet. Anders weet ik het ook niet
 
Die is ook goed, iemand heeft laatst de voetpakking en draadeinde vervangen maar hij doet het dus nog steeds niet. Ik reed met sproeier 100 deed het altijd goed is het mogelijk dat er een andere in moet of wat kan het anders wezen? Ik kom er echt niet uit
 
Ik heb ondertussen tank leeg gegooid schoongemaakt en nieuwe in gedaan en kleinere sproeiers geprobeerd geen resultaat. Iemand??
 
Back
Top