aerox stage 6 mk2 racing maakt toeren maar rijd slecht

Kanon_bron

Member
goedemiddag,

ik ben bezig met een aerox project en heb alle lagers vervangen van het blok, nieuw krukas alles.
nu heb ik het probleem dat mijn scooter wel op toeren komt maar het lijkt alsof de koppeling te laat aangrijpt of bijna niet.

setup:
stage 6 mk2 racing lc
yasuni c21
pwk 24
malossi spruitstuk/wig
malossi vl14
doppler endurance krukas c4 lagers
polini hi speed vario
polini kevlar belt
polini 3g koppeling 107mm
koppelingshuis 107mm

iemand enig idee wat ik kan doen?
ik snap het namelijk niet meer, ik heb afgelopen week er meerdere dagen mee gekloot maar het is nog steeds niet gelukt.
 
Advertisement - register to remove this

slappere trekveertjes erin, koppelingssegmenten opschuren
Had eerst de slapste erin van polini en toen deed die hetzelfde, ik ga opschuren wel ff proberen
Post automatically merged:

Testen met trekveren ,afstellen Koppeling / verstellen kracht /trekveren / btw .... je Carb is te groot ,
Wat valt er nog meer af te stellen dan de trekveren? En de carb is toch perfect voor deze setup?
 
Had eerst de slapste erin van polini en toen deed die hetzelfde, ik ga opschuren wel ff proberen
Post automatically merged:


Wat valt er nog meer af te stellen dan de trekveren? En de carb is toch perfect voor deze setup?
Koppeling is toch verstelbaar ?? (trekveren )
Post automatically merged:

24 pwk is niet persee te groot voor de racing!
Met std Stator vind ik wel ja ... met een ROTOR / HPI word het anders .
 
Ik ook ... Grotere Carb , is niet altijd gelijk beter ... met een HPI word het verhaal iets anders .
Maar ja ... ik heb er eigenlijk geen verstand van natuurlijk .
Tuurlijk klopt dat. Alleen 24 pwk is niet persee zorgelijk t zou moeten kunnen. Het klopt ook dat hij met deze c21 carburateur beter een rotor kan nemen. Wsnt is simpelweg stuk beter met die spullen!
 
Rijden Met Rotor word de Scooter een stuk feller , gas reactie een stuk Aggressiver . wat met een grotere Carb beter uit komt .
 
Rijden Met Rotor word de Scooter een stuk feller , gas reactie een stuk Aggressiver . wat met een grotere Carb beter uit komt .
Ja dat klinkt logisch, binnenkort maar investeren in een rotor. Alleen dan weet ik niet of de waterpomp kap er nog op past? Bij een hpi 2 ten bijvoorbeeld. Iemand ervaring mee?
 
En waarom dan precies?
Stator die vaak zonder enige aanleiding ineens ermee ophoud. Dat is wel het voornaamste reden.
Vind PVL wel fijn en Selletra is ook een fijne rotor. Als je perse licht wil dan maar via een accu hoor ipv lichtspoel die alleen voor hpi werkt
 
Back
Top