Aerox rijdt vreemd

Timotje231

Well-Known Member
heyho,
Ik heb een aeroxje gekregen uit inruil waar de cillinder kapot van was. Vervolgens een stage 6 50cc cillinder +kop op gedaan en gelijk een yasuni r eronder gelegd.
Het probleem is nu, de motor trekt totaal niet op. Ik moet echt bijna 3/4 gas geven om uberhaupt de koppeling aan te laten slaan. Als ik dan eenmaal rijd wil ie niet verder dan de 20 gaan.

Dit is de setup:
Carenzi vario
Nieuwe 7 gram rollen
stage 6 50cc cillinder+kop
Yasuni r
Nieuwe V-snaar
Malossi delta clutch
Gele drukveer
Rode malossi trekveren
std 12.5mm carb

Zelf dacht ik dat het aan de trekveren zou moeten liggen, maar die zijn al aardig slap, en dat verklaart ook niet echt dat ie niet harder dan 20 gaat. Er zal vast wel een te kleine sproeier in zitten. maar dan hoort ie toch niet zo erg in te houden?

IEMAND TIPS??


Greetingzz
 
Advertisement - register to remove this

Sorry dat ik zo laat reageer weet niet of t al opgelost is maar zou eens naar 4 gram rollen gaan rode/gele drukveer en zwaare trekveren heb zelf omega zwart met 50 snel motoforce. En kwa sproeier heb ik nu 83 met 17.5 dus als ik jou was zou ik eens sproeier 85 proberen ofzo
 
Hangt al een gele drukveer onder, en hoezo zou ik een nog zwaardere trekveer erin doen?, hij pakt al veels te laat aan...
 
Het is een 50 snel dus je moet lichte rollen (4 gram) als je dat hebt gedaan zal je zien dat hij veelste vroeg pakt en moet je zwaardere trekveren en door het aantal toeren slipt hij door gele drukveer dus moet je een rode probeer maar eb je zult zien dat het werkt. 7 gram is veel te veel voor een 50 snel en met zulke zware rollen kan hij geen toeren maken vandaar 4 gram
 
Oh ik had een foutje in me topic, ik bedoelde 4.7 gram
Het probleem is al opgelost, ik had het sproeiertje eruit gehaald, zat maat 62 in haha, heb nu maatje 86 erin en loopt weer prachtig

Topic kan gesloten worden!
 
Back
Top