Aerox rijdt alleen met choke ! :(

Timkovich

Well-Known Member
Geachte mensen,

ik heb een probleem met mijn aerox !:(als ik hem start loopt hij gewoon stationair maar als ik gas geeft valt hij uit ! nadat ik mijn choke had aangedaan begon hij te rijde .. maar hij liep heel slecht tot de 20 en dan gaat hij ook niet niet echt goed en stottert hij een beetje
confused.gif
het lijkt of hij wel te weinig benzine krijgt ? met me choke aan rijd hij op ze top 40 ofzo .. ik heb een standaart cilinder mhr vario, stage 6 delta clutch, 12 mm carbo, sproeier 88 (als ik mijn lucht schroef en stationair schroef op anderhalfe slag heb start hij helemaal niet ! me bougie word dan ook niet nat, eenamal ver open krijgt hij benzine!)

ik hoop graag jullie hulp te ontvangen !​
 
Advertisement - register to remove this

Dan trekt je blok toch ergens valse lucht

Of je sproeier is gewoon te klein.

Of je sproeier is verstopt.

Maak voor de zekerheid eens de sproeier goed schoon en dus even goed uitblazen.

Heb je verder aan het blok gesleuteld. Zo nee dan zouden je keeringen eruit kunnen liggen of een koppaking er tussen uit zijn geblazen..
 
Jaa ik had eerst een dr70 maar na het harde lawaai heb ik toch maar me standaart cilinder er weer ondergegooit ! me luchtfilter zijn achterkant is ook hele verbrand waardoor er nu ook een gat in zit , mischien kan dit een van de redenen zijn ? en ik heb gister mijn koppakking verwisselt dus daar kan ik het nu ook niet meer aan liggen, vanmiddag even een grotere sproeier proberen.
 
nieuw filter kopen dan is het probleem verholpen....

als een std filter geen gat heef tlijkt me dat niet bevordelijk he? ;) beetje logisch na denken.

dus nieuw filter er op dan wel een std. en dan opnieuw afstellen.
 
de achterkant is verbrand ja ! waardoor er nu een enorme gat in zit ... Dus dan trekt hij daar waarschijnlijk zijn valse lucht vandaan ?
 
Back
Top