aerox probleempje

  • Thread starter Thread starter suolriderx
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
S

suolriderx

Guest
Hee,
ik moest vandaag even een aerox van iemand afstellen,

hij is helemaal standaard met alleen een andere uitlaat (laser x pro).
Dus even sproeiertje vervangen, rondje gereden dat was goed nu wilde ik de rollen vervangen ging ook allemaal goed toen zag ik dat er 1 geleidingsblokje miste op de gradenplaat van de vario

hiervoor reed hij gewoon goed nu had ik er alles weer opzitten en wilde hem aankikken maar hij bleef beneden hangen zat gewoon vast dus

ik carterkap er weer afhalen en kickstarters pedaal schoot weer omhoog alles lijkt in de carterkap gewoon goed te zitten

nu wilde ik alles weer even demonteren(vario etc.) maar zat de halfpoelie muutvast nu heb ik deze er eindelijk afgekregen ging hij er niet meer op dus wat bij gevijld en hij gaat weer makkelijk

ik alles erweer opgezet gaat netjes in 1 keer aan, en ja hoor begint hij weer te tikken dus klein beetje gas bijgegeven en tak weer kickstarters bedaal vast, weer hetzelfde verhaal carterkap losgedraaid kickstarterspedaal schiet weer terug en halfpoelie zit muurvast

wie weet wat dit kan zijn het lijkt mij dat het in de aansluiten van het kickstartersrondsel en dat ding op je krukas zit maar ik kom hier dus niet uit!

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

ooh oke dankje dat heb ik net gedaan en het is verholpen ik dacht dat dat niet hoefde joh.

:|


reageer ff alleen als je denkt te weten wat de oorzaak kan zijn
 
ik was bloedserieus eigelijk...als je kickstart ineens naar beneden schiet dan loopt je kickstart rondsel tegen je krukas aan en ik weet eigelijk geen andere oorzaak te bedenken dan een krukasmoer die niet goed vastzit...
 
nee ook niet, alles (op de krukas) zit gewoon hoe het 2 min ervoor ook zat en toen reed die gewoon goed, ik haal hem uit elkaar en stop alles weer terug en zit met dit probleem
 
suolriderx said:
nee ook niet, alles (op de krukas) zit gewoon hoe het 2 min ervoor ook zat en toen reed die gewoon goed, ik haal hem uit elkaar en stop alles weer terug en zit met dit probleem
dan heb jij iets niet goed gedaan van de 1ste keer want ik haal soms 7 x per dag mn vario los en nog nooit heb ik dit aan de hand gehad:X
 
ja maar volgends mij heeft dit zooitje al 10.000km gelopen en is nog nooit uitelkaar geweest (scooter is niet van mij)
 
nogmaals, ik heb alles er gehaald om je rollen te vervangen, alles netjes in volgorde neergelegd en weer op dezelfde manier terug gedaan.

het enige wat het mss nog zou kunnen is dat die krukasmoer niet goed vast zit maar dat lijkt me ook sterk, want ik heb dit zovaak gedaan en kan het onderhand wel dromen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top