Aerox painter

O

ocdaan

Guest
Hey people,

Laatst zag ik een 'howto' voorbijkomen om in Photoshop de kleuren van je scoot aan te passen. Voor de mensen met een Aerox heb ik het nog gemakkelijker gemaakt 8)

Wat vinden jullie hiervan?

Aerox Painter

/edit

Voor de computer-analphabeten onder ons:

Er zijn 7 zwarte vakjes waarin je kleuren kan mengen. Een kleur kan je mengen door aan de linkerkant de 3 bolletjes over de lijntjes heen en weer te bewegen. Door op een ander vakje te klikken kan je het desbetreffende vakje een kleur toekennen. Klik nu op de scooter, het gedeelte van de scooter dat je aanklikt zal de kleur krijgen die je net geselecteerd/gemengt hebt.

Have Fun !!!

/edit2

Versie met andere pics en enkele uitbreidingen (oa, velgen, alpha-channel).

Aerox Painter2
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Alle scoots erin zou wel strak zijn idd. Als basis heb ik dat aerox-draad-plaatje gebruikt. (gejat van scootertuning.net) Als je in het programma op dat rechter knopje klikt kan je het ook zien. Als er meer van dit soort plaatjes zijn (andere merken ed.) kan ik het wel uitbreiden. Tevens kreeg ik het idee om van 1 scoot meerdere plaatjes te hebben zodat je'em kan draaien in 6 stappen ofzo... maar dan word het echt monnikenwerk. Andere merken en typen is nog wel te overzien.
 
Toppie! Alleen zou het handiger zijn als je gewoon kleuren kan kiezen ipv met die irritante schuifbalken, ik kan er bijv geen grijs uit tevoorschijn toveren :?
 
Originally posted by Lord of Panic
Toppie! Alleen zou het handiger zijn als je gewoon kleuren kan kiezen ipv met die irritante schuifbalken, ik kan er bijv geen grijs uit tevoorschijn toveren :?

Dat is iid zo... een standaard kleuren paletje zou wel welkom zijn. De kleuren komen nu ook niet 100% overeen omdat ik wat met het alpha-channel (doorzichtigheid dus) heb lopen pielen, dat staat nu vast maar wil ik ook nog onder een schuifje hangen. En niet te vergeten een aantal van te voren ingevulde kleurschema's. Er zijn nog genoeg dingen te verbeteren. Eerst maar ff kijken wat ik er mee ga doen...
 
Originally posted by Razma
zou vet zijn !
werkt het met flash?

Ja, dit is in flash5 gemaakt. Bestandje is nu 45 KB, lekker klein dus. Het is ook mogelijk om bv schema's die mensen hebben gemaakt op te slaan in database. (ik heb ervaring met flash+databases) Idee razma?
 
es wat toen ook iemand bezig met zoiets
dan kon je ook uitlaat en zo kiezen
mja we hebben toen heleboel pix gestuurd naar die dude
maar nog nooit wat van weer gehoord of een Link gezien verder....
 
Last edited:
Originally posted by Martini
Zeker doen
er wat toen ook iemand bezig met zoiets
dan kon je ook uitlaat en zo kiezen
mja we hebben toen heleboel pix gestuurd naar die dude
maar nog nooit wat van weer gehoord

Dat is ICE en die is nu erg hard bezig met zijn styler...mja die is 100x uitgebreider....
 
Back
Top