aerox oppimpen:D tips plzzz:)

Status
Not open for further replies.

hedzer4

aerox powerrrrrr!
hallo forumgebruikers^^,

ik heb een yamaha aerox uit 2003(volgens mij) en die wou ik graag oppimpen maar ik dacht van mischien hebben andere mensen nog dingen die ik er aan kan doen.

dingen die ik er aan wil doen.

wit zadelhoes, 17.5mm carb, ophoogblokje, sportstuurtje + clamp, gianelli reverse, kappen spuiten(weet er iemand een leuke kleur? niet speciaal en ook niet te duur, kleine beetej anders dan anderen?) nieuwe voorlamp, traanplaat, velgen spuiten(welke kleur? ik dacht aan oranje, iemand anders nog leuke kleur?)

alvast hartelijk bedankt:)
hedzer.

dsc00239j.jpg


afb007g.jpg


ps. sorry voor de slegte kwaliteit van de foto, is met mobiel genomen.
 
Advertisement - register to remove this

- 17.5 mm cabu idd
- Dmp kappenset (zwart is gaaf)
- Bcd achterkappen
- Bcd koplamp
- LED achterlamp
- Metallic Zwart Binnenkuip
- Vooruitstaand sportstuur
- 330 mm Schokbreker
- Yasuni-R uitlaat

dat was ut eerst wel dacht ik
 
DMP kappenset is wel mooi maar die voorkap vind ik nooit mooi, maar dat kan aan mij liggen:p, 330mm schokbreker van YSS wou ik graag, diamond weet je wel. maar dan moet ik deze verkopen, en waarom yasuni R? is gianelli reverse slechter? en heeft 17.5mm carb zin om er op te zetten als je gewoon 50cc hebt? ga je dan ook sneller?
 
DMP kappenset? Dat setje is mislukt.... Kijk dan hoe die meuk aansluit bij je achterlicht. Hele vorm van de aerox word verneukt.

Maar word wel tijd dat je deze rox degelijk in de lak zet. Want alles bladert en het ziet er ook allemaal nogal bijelkaar geraapt uit...
 
Jop, dat doe ik ook. en stuntsnuiver je hebt helemaal gelijk, DMP kappenset vind ik ook niks, die grill is ook zo lelijk, geef mij maar mooie TNT kappen, oranje ofs:D ennuhm mijn scooter heb ik net gekocht, om mooi te maken, dus die verf die zie je zometeen niet meer ^^ maarum wat ziet er nogal bijelkaar geraapt uit;D?
 
De zelf gespoten oranje delen... De te foute handvaten. Die blauwe tuning rempomp dekseltjes samen met die stuur balans doppen....

Het past gewoon totaal niet bij elkaar....

Maar dit blijft een kwestie van smaak. Je moet doen wat jij zelf mooi vind. Want iedereen heeft een verschillende mening daarin.
 
DMP kappenset? Dat setje is mislukt.... Kijk dan hoe die meuk aansluit bij je achterlicht. Hele vorm van de aerox word verneukt.


Ik vind t wel mooi:7 haha, tjah, wat je verder nog aan die rox kan doen weet ik zo ook niet, de tips die ik heb gegeven is it, meer kan ik zo niet bedenken. Sorry.
 
whaha stuntsnuiver waarom denk je dan dat ik hem heb gekocht^^ om hem mooi te maken, want dit spul is ook niks hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top