Aerox loopt heel slecht help!

aeroxregen?

Well-Known Member
Ik had een kwartier door de regen gereden en ik liet mijn aerox een paar uur in de regen staan,en hij starte slecht toen kon ik met vol gas alleen maar 25 rijden en als ik geen gas gaf viel hij uit.
Mijn vriend zegt dat er regen water in het blok is in gelopen,is dit waar weet iemand het?
 
Advertisement - register to remove this

het kan zijn dat er wat water in je luchtfilter zit..
je hebt waarschijnlijk nog een originele bougiedop..deze kun je vervangen voor een rode silicone NGK bougiedop.. dan kan daar geen water meer langs lopen.. wat storing kan veroorzaken :)

water in je blok lijkt me sterk :)
 
bij mij is het heel raar.. als ik door stortregen rijd en dan thuiskom zet ik hem dan in de schuur maar als ik dan een uurtje later terug kom dan stinkt alles naar de benzine en onder mijn scooter licht een plasje benzine
maar het leek erop dat het uit de luchtfilter stroomde.
volgende dag wil ik naar het werk toe rijden en ja hoor starte perfect maar kwam niet vooruit en hij stoterde heel erg en toen deed ik me eigenafzetten en toen bleef hij de straat door dezelfde snelheid rijden:S

dus mijn vraag is: hoe kan het nouw dat bij nat weer mijn scooter lekt
 
bij mij is het heel raar.. als ik door stortregen rijd en dan thuiskom zet ik hem dan in de schuur maar als ik dan een uurtje later terug kom dan stinkt alles naar de benzine en onder mijn scooter licht een plasje benzine
maar het leek erop dat het uit de luchtfilter stroomde.
volgende dag wil ik naar het werk toe rijden en ja hoor starte perfect maar kwam niet vooruit en hij stoterde heel erg en toen deed ik me eigenafzetten en toen bleef hij de straat door dezelfde snelheid rijden:S

dus mijn vraag is: hoe kan het nouw dat bij nat weer mijn scooter lekt
 
Back
Top