aerox licht blijft niet aan staan

brum_aerox

New Member
hallo ik heb een probleem met mijn licht, laats is mij voor licht kapot gegaan toen heb ik er een nieuwe ingedaan en die ging een dag later ook weer stuk dus ik meteen een nieuwe spanning regelaar besteld werkt ook niet zelf met nieuwe lampjes werk alleen als ik gas geef maar blijft niet aan staan

mijn vraag is hebben jullie nog iets wat ik kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

hallo ik heb een probleem met mijn licht, laats is mij voor licht kapot gegaan toen heb ik er een nieuwe ingedaan en die ging een dag later ook weer stuk dus ik meteen een nieuwe spanning regelaar besteld werkt ook niet zelf met nieuwe lampjes werk alleen als ik gas geef maar blijft niet aan staan

mijn vraag is hebben jullie nog iets wat ik ka
2 takt 4 takt?

Pak je multi meter er eens bij en doe die op de draden van de lamp en vraag aan een vriend of hij een beetje gas wilt geven.
 
2 takt 4 takt?

Pak je multi meter er eens bij en doe die op de draden van de lamp en vraag aan een vriend of hij een beetje gas wilt geven.
2t zal ik morgen doen
Post automatically merged:

2 takt 4 takt?

Pak je multi meter er eens bij en doe die op de draden van de lamp en vraag aan een vriend of hij een beetje gas wilt geven.
en als de draadjes niet meer goed werken wat dan?
 
normaal gloeilampje

Dan denk ik dat er ergens een los/slecht contact zit of een mottige schakelaar.

Dus op z'n minst alle connectoren controleren op slecht contact of oxide-vorming van:

- Connector van je stator.
- Connector van je aan- uitschakelaar. (als je die hebt).
- Connector van je dim- grootlicht schakelaar.
- Connector van je koplamp.
- Fitting van je koplamp.

Heb je hetzelfde probleem met je achterlicht of alleen met de koplamp?
Heb je het probleem zowel bij dim- als bij grootlicht?
 
Dan denk ik dat er ergens een los/slecht contact zit of een mottige schakelaar.

Dus op z'n minst alle connectoren controleren op slecht contact of oxide-vorming van:

- Connector van je stator.
- Connector van je aan- uitschakelaar. (als je die hebt).
- Connector van je dim- grootlicht schakelaar.
- Connector van je koplamp.
- Fitting van je koplamp.

Heb je hetzelfde probleem met je achterlicht of alleen met de koplamp?
Heb je het probleem zowel bij dim- als bij grootlicht?
niet met achterlicht echt alleen voorlicht en maakt ook niet uit of ik dim of groot licht doe maar ik ga vandaag is even kijken of alles wel goed zit heb ook laatst een sportstuur der op gezet en alles van mij teller los gemaakt alleen denk niet dat het daardoor komt
 
Back
Top