Aerox kopen

mr-luuk

Well-Known Member
ik had een vraag ik heb een mooie aerox op internet gezien ze vragen er 800 voor zouden jullie dat doen of niet? en hebben jullie nog tips hoe ik kan zien of het een goede is?

aerox.png
http://img692.imageshack.us/img692/7247/aerox.png
 
Advertisement - register to remove this

aan een foto zie je niet hoe de staat van de motor is he, hij mag er nog zo mooi uitzien, als de motor brak is ben je er niets mee. Je kan er beter naar gaan kijken met iemand die genoeg kennis heeft, en die kan horen aan het geluid wat de motor maakt of die nog in goede staat is.
 
Maakt dat uit dan?
Heb zelf een aerox met andere kappenset...


Ik zou als ik jou was gewoon proefrit aanvragen, en iemand meenemen die er verstand van heeft.
Dat kan indiceren dat er ooit een ongeluk mee is geweest, waardoor het frame/stuur is verbogen. Het hoeft niet zo te zijn, maar er is zeker wel wat mee gebeurd, anders neem je geen andere kappen :)
 
wat is dat voor onzin?

heeft mijn auto dus ook schade gehad omdat ik er andere bumpers op heb gezet?

andere kappen kan toch gewoon? ik heb wel nieuwe scooters omgebouwd met andere kappen , die hadden toch ook geen schade?

als je echt zeker wilt weten dat je een goeie rox koopt koop dan een nieuwe , maar met een gebruikte zul je NOOIT 100% van kunnen en mogen verwachten , en zeker niet voor 800 euro...

een scooter kan er uit zien alsof het puur goud is , maar als onder dat pure goud schroot zit heb je alleen maar ellende , en bovendien moet je je niet blind staren op zo'n mooie kappenset , want die kosten niet veel en zet je er zo om (ofwel je creeert zo even een wolf in schaapskleren als het moet ;))

maar nogmaals , dat er nieuwe kappen op zitten hoeft echt niet te betekenen dat ie niet goed is..
 
Melf, een scooter word veel minder waard met andere kappen. Verder is het 9v/d10 keer zo dat de kappen dusdanig beschadigd waren dat ze vervangen moesten worden.
 
ook onzin,
conclusie's van niks dames en heren,
Heb zelf een aerox van me broer gekocht met str8 setje erop,
jaguar kappen heb ik gewoon verkocht niks mis mee....
Ander setje kappen kan gewoon kwa smaak zijn vind de conclusie's beetje dom...
 
Back
Top