ja pakking kan je invetten met wat 2t olie. dan blijft die wat langer soepel.Als je nieuwe voetpakking steekt of eender welke 'papier' pakking moet je deze dan insmeren met wat olie ?? heb dat eens een paar mensen zien doen...
En ja koppeling is in orde motor draait vrij soepel. Ook als hij dan draait hoor ik geen vreemde geluiden.
Ik zal ook eens kijken naar de stationair sproeier maar normaal is deze gewoon vrij aangezien ik na de carbclean de oude benzine heb uitgedaan.
Sproeier 72 is deze te hoog of laag ?? voor een 12mm carbu en standaard 50cc
sproeier 72 is prima, als hij ontgrenst is. volgens mij zat er in een begrensde rox 66? dus lijkt me niet absurd hoogAls je nieuwe voetpakking steekt of eender welke 'papier' pakking moet je deze dan insmeren met wat olie ?? heb dat eens een paar mensen zien doen...
En ja koppeling is in orde motor draait vrij soepel. Ook als hij dan draait hoor ik geen vreemde geluiden.
Ik zal ook eens kijken naar de stationair sproeier maar normaal is deze gewoon vrij aangezien ik na de carbclean de oude benzine heb uitgedaan.
Sproeier 72 is deze te hoog of laag ?? voor een 12mm carbu en standaard 50cc
nee hoor , tijdstip wordt bepaald door de pickup , en de curve in de cdi . let er goed op dat de spie goed in de krukas en vliegwiel zitmoet je heel je ontsteking dan niet opnieuw afstellen ?