Aerox kappenschade opnieuw spuiten Advies

Kyle

Well-Known Member
Beste,
Onlangs is een vriend van mij gevallen met men aerox en nu is er behoorlijk wat schade aan de kappen, vandaar dat ik ze dan ook opnieuw zou willen spuiten. ( plasti dip )
Zo ziet hij er nu uit : DSC_0011-min.JPG DSC_0013-min.JPG
Wat zou ik eerst moeten doen ? Schuren ? Plamuren ? Enig idee ?
Ik kan elk advies gebruiken.

Groetjes,
 
Advertisement - register to remove this

Zo ver ik weet hoef je niet te schuren bij het gebruiken van plasti dip. Ben zelf ook van plan om er gebruikt van te maken. Je zou op youtube veel info en filmpjes kunnen vinden als je "plasti dip scooter" of iets in tikt. Veel succes hoor graag hoe het is afgelopen.
 
Zo ver ik weet hoef je niet te schuren bij het gebruiken van plasti dip. Ben zelf ook van plan om er gebruikt van te maken. Je zou op youtube veel info en filmpjes kunnen vinden als je "plasti dip scooter" of iets in tikt. Veel succes hoor graag hoe het is afgelopen.
Maar zie je die krassen dan niet door de plasti dip ? Weet wel dat je niet hoeft te schuren maar bedoel gewoon het oppervlakte gelijk maken ?
 
Grove krassen met grof papier en minder grove krassen met fijn papier schuren.
Voelen met de vingers is het beste om te bepalen wanneer dit goed en glad is.
Daarna spuitplamuur gebruiken en dan aflakken.
SUCCES..................
 
Grove krassen met grof papier en minder grove krassen met fijn papier schuren.
Voelen met de vingers is het beste om te bepalen wanneer dit goed en glad is.
Daarna spuitplamuur gebruiken en dan aflakken.
SUCCES..................
Dankjewell man! Hier zocht ik eigenlijk naar, zal morgen gelijk eens proberen en laten weten hoe het is afgelopen !
Thanks!
 
maak eerst een proef voordat je gelijk op je kappen gaat spuiten , pak eerst een transparant emmertje , bijv waar koeken in hebben gezeten, behandel die eerst ff met het schuurpapier waar mee je wil gaan schuren , spuit dan het gewenste product op dat emmertje. dan weet je globaal het resultaat.
 
Back
Top