Aerox heeft een dip

Aerox32

Speedfight
Hallo mijn naam is danny
Ik heb een aerox uit 2007 en nu zit er sinds kort een andere drukveer op gele van malossi en 5.0 gram rollen
De scooter trekt van 0 naar 30 lekker vlot op daarna maakt i minder toeren en bij de 40 maakt i weer wat toeren tot de 50 daarna is het van de 50 naar de 60 een dip dat i weg zakt in toeren .en vanaf de 60 naar 80 trekt i lekker vlot weer door.ook als je het gas loslaat boven de 60 pakt i hem gelijk weer op .en doe je dat onder de 60 dan pakt i hem zeg maar ni snel op te weinig toeren . Maar als je van stilstaand wegrijdt en je houdt het gas open dan trekt i O door naar de 80 .het probleem is dus die dipjes en dat i onder de 60 ni gelijk reageert op het gas.kan het zijn dat mijn rollen te licht zijn.
Mijn setup is
Standaard 50 cc minarelli
Orginele cabarateur
Ontgrensde uitlaat (orgineel)
Varioring verwijdert

Er zaten eerst 5.5 gram in en een blauwe drukveer toen trok i beter dan nu en reageerde beter op gas als je onder 60 reed .ik wist niet wat voor drukveer dat was die blauwe maar hij trok steeds minder op en wat bleek de drukveer was versleten .en toen heb ik er een gele drukveer van malossi inlaten zetten( toen liep i 90 met die blauwe drukveer en met de gele drukveer 75 a 80)en 5.0 gram rollen en zodoende kreeg ik die dipjes en slechte reactie op het gas onder de 60. Hoop dat iemand mij kan helpen
 
Advertisement - register to remove this

Ja moet een orginele drukveer weer in maar rollen zijn goed zat eerst een lichtere drukveer 5.5 gram toen trok i echt goed en goeie gas reactie
 
Back
Top