Aerox krijgt geen benzine!!! Wie o wie heeft de mogelijke goude tip!!

En met wat hulp, start die dan ook niet? Iets ontvlambaars in de carb spuiten terwijl je de electrische start inhoudt of even wat benzine of iets brandbaars zo door het bougiegat naar binnen brengen..
 
Jawel want misschien dat hij gewoon de eerste keer aanzuigen niet goed voor elkaar krijgt, als je hem dan een handje helpt.. zon ontbranding brengt natuurlijk een stuk meer krukasrotaties en aanzuigkracht teweeg dan jij met de kickstarter.

Het hoort gewoon zo te moeten werken maar goed wie niet waagt..

Uitlaat is niet verstopt ofzo trouwens? Juiste voetpakking (niet dat je kanalen geblokkeerd zijn)? Juiste zuiger?
 
Ik had het wel een beitje geprobeert met remreiniger.. maarjah ik zal effe wat benzine in doen en kijken of die wat doet.. && ik heb nu helle tijd de uitlaat eraf want ja dat heb ik niet nodig om te starte.. Dus moeilijk dat hij verstopt zit.

Maar wat je nou zegt met zuiger brengt mij tot iets. (I) De zuiger die ik er nu namelijk in heb gedaan daarvan zijn de Gaten/pooten/openeningen hoe je het ook wilt nomen iets groter,, Zou dat net de probleem zijn?? Ik ga vandaag als eerst dan naar de scooterzaak daar laten zien wat ik bedoel & nieuwe pakkingen weer hallen voor de 100000xste keer..

Ik laat het daarlijk nog weten..
 
Jawel want misschien dat hij gewoon de eerste keer aanzuigen niet goed voor elkaar krijgt, als je hem dan een handje helpt.. zon ontbranding brengt natuurlijk een stuk meer krukasrotaties en aanzuigkracht teweeg dan jij met de kickstarter.

Het hoort gewoon zo te moeten werken maar goed wie niet waagt..

Uitlaat is niet verstopt ofzo trouwens? Juiste voetpakking (niet dat je kanalen geblokkeerd zijn)? Juiste zuiger?

maar dan weet je nog niet waar het probleem zit.

een scooter moet de eerste keer ook zelf aan kunnen zuigen , als je dit omzeilt heb je nog steeds niet opgelost wat er fout zit ;)

spul erbij spuiten is imo onzin om te doen , je weet immers dan nog niks..

je molt er hoogstens wat mee..


beter laat je ONS eens zien wat voor zuiger je hebt..
 
probleem opgelost,,
De winkel waar ik steeds heen ging dacht dat het nog steeds 70cc was terwijl ik dat heel erg duidelijk tegen hem had gezegt. Nou ik vandaag naar een andere zaak geweest toevalig omdat hier om de hoek dicht was. Die man wist mij meteen te zeggen dat ik een verkeerde pakking had.

Nu heb ik prongeluk mijn vliegwiel laten vallen vanaf de bankschoef,,, Deze is nu krom dus zal ik even een nieuwe moeten hallen..

Maar hij krijgt nu dus wel weer bezine wat echt een opluchting is voor mij !! Was een domme foutje maarjah, het zit hem meestal in de kleine dingen.

Ik zal is laten weten wanneer ik men vliegwiel binnen heb. En zal ook is keer fotos gaan posten hoe hij er nu uit ziet :) Iedereen alvast bedankt voor alle hulpp Echt heel fijn
 
De problemen houden maar niet op helaas.
Ik dus vrijdag een compleet nieuwe ontsteking erop. Wordt hij nou opeens steeds zo heet dat de kleine slange op de kop kapot springen...
Hoe kan dat dan ? de waterpomp doet het wel gewoon volgens mij,....
 
kan ook zijn dat je daar slangentjes op hebt zitten die niet tegen hitte kunnen...
zet er nieuwe op met slangeklemmetjes vast zetten.. en kijk zeker even je koelsysteem na... wat is de temperatuur ?
 
Als dat gebeurt is het meestal zo dat de waterpomp het niet doet. Meerdere malen gehad bij mijn Aerox.
 
Last edited:
oo5.jpg
 
Back
Top