This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox frame 50 euro, Aerox velgen + banden, voorvork etc

Status
Not open for further replies.

Facilly

[NHO] M-tuning
Hallo,

ik heb nog wat spulletjes over, dus bij deze bied ik ze aan.

AEROX frame 50 euro

Het gaat hier alleen om het frame. Deze is wit gespoten, maar door de kappen etc zijn er stukken wit van het frame af, waardoor je weer de zwarte coatinglaag ziet. Hij moet dus even opnieuw gespoten worden als je je hieraan stoort. Het frame is eerlijk en recht, maar kan helaas niet geschouwd worden door het missen van het goedkeuringsnummer (achterkant is afgezaagd). Ideaal voor een sprintscooter dus!

50 euro











Aerox Velgen

Zwart velgen die niet erg mooi meer zijn, zit was corrosie op en moeten eigenlijk even over gespoten worden. Ze gaan alleen als set weg. Dus 2 velgen + 2 banden. Achtervelg is een bridgestone Ml 50 (twv 60+ euro) en het voorbandje weet ik niet uit mijn hoofd, maar kan ik even voor je opzoeken. Er zit wat wit op de banden, maar dit is er gewoon met wat poets af te halen. Banden zijn verder nog gewoon goed (vooral de bridgestone). Ze gaan weg omdat ik met gepolijste Sr velgen rijd.

80euro











Aerox Voorvork

Voorvork lekt niet en is helemaal recht. Er zit wat oppervlakkige roest op, maar dat is er zo af te schuren.

65 euro







Std Aerox ontsteking

Ontsteking + Vliegwiel compleet en werkend.

20 euro





Aerox Achter Remklauw

Deze is gestraald en compleet met mhr remblokjes (nog als nieuw)

30 euro






Meer info: gsuss_@hotmail.com

Gr Mitchel
 
Status
Not open for further replies.