Gevraagd Gezocht aerox frame

Advertisement - register to remove this

wordt dat geaccepteert dan? 50cc omkeuren naar motor? Omdat de aerox bij ons niet als motor is geleverd. Volgens mij moet je dan naar Lelystad en wordt het een duur gebeuren.
Ik heb zelf een 100cc in duitsland gekocht en die ingevoerd.

Hier wel een leuk topic, oud maar niet te oud:
Link naar motorforum
 
wordt dat geaccepteert dan? 50cc omkeuren naar motor? Omdat de aerox bij ons niet als motor is geleverd. Volgens mij moet je dan naar Lelystad en wordt het een duur gebeuren.
Ik heb zelf een 100cc in duitsland gekocht en die ingevoerd.

Hier wel een leuk topic, oud maar niet te oud:
Link naar motorforum
Als die voor 2006 is hoef je niet naar lelystad. Frame wat nu heb is pas 2017 op kenteken gezet. Na 2006 heb je meer eisen bij de keuring denk aan milieu controle lampen etc.
Helaas geen frame gevonden in duitsland.
Wel complete 100cc maar voor stevige prijzen. En wil graag met lc rijden
 
Ik ben heel benieuwd en ga het zeker volgen als je het gaat doen. Mij is het toen niet gelukt en heb daarom vrij snel besloten een 100CC uit duitsland te halen. heb van die 100cc veel onderdelen kunnen verkopen, dan valt de prijs ook wel wat mee
 
Ik ben heel benieuwd en ga het zeker volgen als je het gaat doen. Mij is het toen niet gelukt en heb daarom vrij snel besloten een 100CC uit duitsland te halen. heb van die 100cc veel onderdelen kunnen verkopen, dan valt de prijs ook wel wat mee
Ik had rdw benaderd en die gaf wat tips omtrent omzetten. Als je even op marktplaats kijkt staat er ook een omgebouwde te koop.
 
Back
Top