Gister is mijn sleutel van mn rox afgebroken en ik heb mijn jas in de buddy liggen, ik heb geen reserve sleutel en vandaag is hier alles dicht (zondagen :|)
ik moet morgen op werkweek dus ik vroeg me af hoe ik de buddy open kan krijgen zonder iets kapot te maken.
Je kan proberen om de zijkant iets op de tillen en dan met een smalle arm naar binnen, maar dat lukt meestal alleen bij de lange buddy's zoals; vivacity,speedfight.
Anders gewoon je kappen eraf zodat je bij de buddybak kabel kan, die eraf schuiven en dan gaat hij open.
beste: voorkap loshalen,, mischien beenschild ofso,, maa dan draai je het plastic kapje van je contactslot af, en dan trek je er aan, er kan niks kapot gaan en buddy gaat netjes ope
Die duo/mono seat zit als ik me niet vergis vast aan je slot? Die pin van het zadel valt er doorheen Dus die kan je niet weg halen.
Ik zou idd ook die kap los halen en dan met een schroevendraaier tegen dat mechanisme duwen, de buddy springt dan open of je moet er ff een tikje aan geven. Een andere optie is idd voorkap los, dan die zwarte tussenkap. Dan proberen je buddykabel los te halen en dan eraan trekken.
Btw hoever is je sleutel afgebroken? Als hij bij het uiteinde is afgebroken miss een dikke schroevendraaier pakken en draaien? Of is hij halverweg afgebroken? Ofwat?