aerox buddy openen

Status
Not open for further replies.

janjan

Well-Known Member
hallo
ik heb sinds een week een yamaha aerox
aleen ik heb een ongelofelijke stomme vraag:
ik krijg mijn buddy niet open. 8P
ik weet dat het met het contactslot moet maar het lukt gewoon niet weet iemand mischien hoe het moet?

bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

snap je niet hoe het met het contact moet of doet tie et gewoon niet? in ieder geval als het niet met je sleutel lukt, moet je je zadel omhoog trekken en heen en weer jutteren, hou er wel spanning op. zo krijg je em open.
 
normaal gesproken kun je gewoon de sleutel naar links doen en gaat ie open , het wil soms helpen om m even op contact te zetten en eraf en dan direct door naar links , dit om de feeling te krijgen. dus niet indrukken anders zet je m namelijk op stuurslot.

het is vrij simpel hoor.

als dit niet werkt zal er een technisch defect aan zijn.
 
toen ik me earox net nieuw had gekocht had ik de eerste week er ook last van moet je ff op je buddy drukken en de sleutel omdraaien gaat vanzelf steeds makkelijker


gr bas

als dat zo is is je slotje niet helemaal goed of zit ie iets verkeerd , hoort zo open te springen , daarom zit er ook een veer onder.
 
hallo
ik heb sinds een week een yamaha aerox
aleen ik heb een ongelofelijke stomme vraag:
ik krijg mijn buddy niet open. 8P
ik weet dat het met het contactslot moet maar het lukt gewoon niet weet iemand mischien hoe het moet?

bedankt.

Had ik ookeerst.. moet je ff heeeell rustig je sleutel naar links draaien en zorgen dat je hem niet indrukt anders zitie op stuurslot;)

suc6.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top