Gevraagd Aerox afstellen tegen betaling Almere

Mistersnor

New Member
Hallo,

Ik heb laatst mijn aerox laten ombouwen tot 70cc, maar ik krijg hem zelf niet afgesteld. Het bouwen is gedaan door iemand met verstand. Setup is:
Aerox 2014
70cc malossi sport
17.5mm dellorto
Sproeier 88
Std Luchtfilter ontgrensd
Yasuni r demper en voorbocht ontgrensd
Rolletjes ben ik vergeten maar dat is zit redelijk goed
Polini koppeling en vario

De problemen zijn: geen reactie op stationair en luchtschroef, als ik volgas wegrijd(racen) houdt hij even in dan gaat ie en dan houdt ie weer in en dan trekt ie naar zijn top, die zit op 94kmh gps. Voor de rest wilt hij niet dat klappen doen als je gas loslaat geen idee hoe dat heet. Ik wil hem lekker fel en zo agressief mogelijk hebben!

Al met al heb ik iemand nodig met verstand van deze zaken het liefst dichtbij Almere en natuurlijk tegen betaling.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik heb laatst mijn aerox laten ombouwen tot 70cc, maar ik krijg hem zelf niet afgesteld. Het bouwen is gedaan door iemand met verstand. Setup is:
Aerox 2014
70cc malossi sport
17.5mm dellorto
Sproeier 88
Std Luchtfilter ontgrensd
Yasuni r demper en voorbocht ontgrensd
Rolletjes ben ik vergeten maar dat is zit redelijk goed
Polini koppeling en vario

De problemen zijn: geen reactie op stationair en luchtschroef, als ik volgas wegrijd(racen) houdt hij even in dan gaat ie en dan houdt ie weer in en dan trekt ie naar zijn top, die zit op 94kmh gps. Voor de rest wilt hij niet dat klappen doen als je gas loslaat geen idee hoe dat heet. Ik wil hem lekker fel en zo agressief mogelijk hebben!

Al met al heb ik iemand nodig met verstand van deze zaken het liefst dichtbij Almere en natuurlijk tegen betaling.
Wat schuift dat?
 
Test eens op valse lucht.


Dat hoort ook niet.
Ik heb je post volledig gemist, excuses. Als ik remreiniger spuit op mn choke valt ie uit, maar ik krijg die choke er niet beter ingedraaid dan dat ie al is.

Is er verder nog iemand die afstelt ben nog steeds opzoek.
 
Op de schacht van de choke die in de carburateur gedrukt wordt zit een O-ring.
Is deze nog aanwezig en niet beschadigd?

1716746379727.png
 
Last edited:
Dat weet ik eigenlijk niet zal het moeten checken als het weer een dag mee zit. Er zit wel zo een universele mezoly choke in maar ik las dat dat niet echt probleem moet zijn.
 
Back
Top