This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox achterkappen @ ntt (hoe en wat?)

Timo@Zip

Well-Known Member
heey hallo,

ik ben bezig met een ntt project... Maja nou kreeg ik vanmiddag in 1 keer een heel vet idee.. Om aerox achterkappen op men ntt te gaan maken.. Maja nu de vraag aan de mede forum'ers hoe kan ik dit het beste aan gaan pakken??

Okeej 1 ding weet ik zowiezo de achterkappen+Z-kappen aan elkaar maken.. Maar hoe kan ik zeg maar het beste het juiste model krijgen voordat ik ga poly'en?? Ik heb al gezien dat sommige een model ergens aan geven met kippengaas en andere met pur-schuim..

Maja het idee is dus om de achterkant zoveel mogelijk gewoon ala aerox te maken.. Dus ook gewoon een aerox zadel..

Maja ik hoop dat jullie met wat meer info kunnen geven over de kans van slagen van dit project'je'

Het polyesteren+plamuren ed. is iig geen probleem want daar is men vader wel aardig goed in.. Dus het gaat mij er alleen om hoe ik het beste kan beginnen

Maja grtzz Timo

tjah k denk wel dat je projectje een slagingskans heeft hoor..
alleen kan je denk ik het best zelf de methode uitzoeken hoe je het best kan beginnen, aangezien andere kappen op een andere scooter zetten niet veel word gedaan...

gewoon eerst kijken hoe de kappen er het best op zitten, dan kijken voor tussenstukken die je mist.. en dan vast proberen te maken... en uiteindelijk met polyester is proberen te fixen...

maja thanx voor je reactie ik d8 idd zelf ook wel dak het het beste zelf uit kon zoeken aangezien het iid niej erg veel gedaan wordt... andere kappen @ scoot maja iig bedankt

please verzin ff wat anders dan wEEr aerox kappen:S.... alsje er bv een sr max achterkant op zou fixen zou het veel vetter zijn

Fosgate said:
please verzin ff wat anders dan wEEr aerox kappen:S.... alsje er bv een sr max achterkant op zou fixen zou het veel vetter zijn
rijd'r al iemand anders met aerox kappe op een ntt, zulle der niet veel zijn, en die kappen zijn nou eemaal niet duur, en mooi

en ik zou ze er gewoon met beugeltjes redelijk op proberen te zetten, en dan met pur de gate dicht spuite, dan dat polyestere, dat ze der niet meer afkunnen
maarja wel't makkelijkste en;t netste

Kdenk dat je als beste zoveel mogelijk kappen aan elkaar kan maken en dan kijken of het passend is en of het wel om het frame kan denk dat dit niet zo moeilijk is anders kun je gewoon het beste je ophangingpunten aan het frame of aan de kappen veranderen zodat het wel past maar dit kun je het beste zelf bekijken wat je kunt veranderen anders post effe een plaatje van je frame zodat het iets duidelijker wordt hoe het frame eruitziet

succes ermee khoor het wel

ben zelf ook bezig met eigen kappen maken dmv het aanassen ervan op de ophangingspunten na.. mss idee om aerox kap zo weg te dremelen.. en op de ntt kap te maken(polien..) en dan mooi gladjes overlaten lopen.. zo heb je iig geen gekut met ophangingspunten..

Bedankt voor de goede ideeen. Maja ik ben er al bijna uit hoe ik het nou ga doen ik denk dat ik het ongeveer zo gaan doen als jodix36 zegt gewoon zoveel mogelijk de kappen al aan elkaar maken... En dan verder met alu. beugeltjes proberen te bevestiggen en dan verder alles aan elkaar poly'en..

Iig bedankt voor jullie reacties tot nu toe!!

(en betere ideeen zijn nog steeds welkom )