Aerox Acceleratie

kiddow

Well-Known Member
Hoi, ik heb een aerox 2008 en hij is helemaal standaard, alleen heb ik de varioring eruit gehaald.

Ik wil hem graag sneller laten optrekken maar ik wil graag de standaard uitlaat erop laten zitten.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb al gelezen DR70 laagtoerig of gietijzeren cilinder??

Wat is dit en kan iemand me vertellen wat de gevolgen zijn voor de snelheid?

groetjes
 
Advertisement - register to remove this

bullshit.. van een vario ga je niet sneller optrekken :)

je kunt je scooter alleen makkelijker afstellen..

je kunt nog je prop uit de uitlaat halen en daarna je scooter goed afstellen..
dan trekt hij aardig op :)
 
Je bent de eerste die ik hoor zeggen dat je van een P1 vario níet sneller op trekt =P Ben ik toch niet echt met je eens.
Ookal zóu het waar zijn wat je zegt, het is het proberen zéker wel waard voor die 32 euro en áls het afstellen ermee makkelijker zou zijn bespaar je daar ook geld op.
Btw, DR70 laagtoerig IS gietijzer.
En ik zou persoonlijk gaan voor een Stage6 70cc streetrace, is ook gietijzer, naar horen zeggen ietsjes beter dan de DR70 en er zit ook gelijk een cilinder kop en zuiger bij, voor 100 euro. En dat wil zeker wel trekken =).
 
En ik zou persoonlijk gaan voor een Stage6 70cc streetrace, is ook gietijzer, naar horen zeggen ietsjes beter dan de DR70 en er zit ook gelijk een cilinder kop en zuiger bij, voor 100 euro. En dat wil zeker wel trekken =).


wat vinnie zegt klopt als een trein {!

en bij alle cilinders (Nieuwe) zit een zuiger en cilinderkop :eek:

maare voor je vraag te beantwoorden :

is je pijp ontgrensd?

stuk goedkoper en makkelijker dan een nieuw cilinder
 
hoeft niet ;) had laatst een malossi sport70 zonder kop,

maar een dr zonder kop???? beetje raar, en street race heeft een kleine productie fout, je moet een losse flens hebben.

maar ontgrens je scooter gewoon eerst even, stel hem af, anders wilt het wat briek. en daarna gewoon als je harder wilt kan je gaan kiezen ;)

dr70 met std pijp ontgrenst en wat spul.
of een ander pijpje, maar dat kan je maken zoals je zelf wilt :!
 
Ja ik vond het ook al raar, maja heb het nu 2x gehad en die cilinderkop had ook niet bij het doosje erin gepast sowieso.
Welk gedeelte bedoel je trouwens met de flens... Het deel wat in de carters valt?
Enne qua snelheid, met een DR70 zou je de 95 - 100 wel moeten kunne halen.
Met een andere vertanding nog wel wat harder maar dan lever je trekkracht in.
 
Deel in je carter is het hemd, de flens is het mondstuk bij je uitlaat (waar deze vast zit op de cilinder).
 
Met een andere vertanding nog wel wat harder maar dan lever je trekkracht in.


je levert het niet in he? je verspreidt het alleen over een langer gebeid. nu (incl andere vertanding) heb je wat minder onderin maar over een langer gedeelt + je rijd weer iets sneller.
 
Back
Top