Aerox 2001 onbegrensd?

Worst op de Aerox

Well-Known Member
Vandaag dus mijn aerox onbegrensd gemaakt. (Dealer). Loopt dus niet goed... maar 65/70 op de teller. Dealer yamaha opbellen of er nog meer veranderd was dan die nieuwe standaard uitlaat (poort timing ofzo, iig net al bij de runner), maar dat is dus niet het geval.

Is die nieuwe standaard uitlaat nou bagger of kan het ergens anders aanliggen? Als die uitlaat dus bagger is pleur ik mijn nrx er wel weer onder.

Graag alleen ontopic replies, dus kom niet aan met je dealer is een lul, of gooi die nrx er direct onder.
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat ze omdat de eerdere aerox modellen standaard al belachelijk snel zijn ze er een pijpje oder hebben gehangen dat lekker nijpt.. doe dus idd maar gewoon die nrx eronder, waarom niet. of koop een uitlaat waar je wat aan hebt als je verder wilt opvoeren als al1 een ander uitlaatje eronder.
bijv. 4race, yasuni r(niet flex op st cil.) nardo. allemaal uitlaatjes war je serieus wat aan hebt met een snelle 50 of een 70cc.
laters

henk
 
Originally posted by Worst op de Aerox:
ong. 20000 in 8 maand

eek.gif
Je heb het toch wel over kilometers hè?
eek.gif


Ennuh, de sproeier is aangepast? Rollen eventueel aangepast (zal waarschijnlijk niet nodig zijn)?
Je kan idd beter een NR-X erop hebben als de standaard pijp. Scheelt op Minarelli's een hoop
wink.gif
 
Ja ik heb het gewoon over km's wel veel ik weet het. maarjah ik moet nou eenmaal lange afstanden overbruggen.

Sproeier aangepast, rollen nog niet, ik probeer nog ff malossi 5 grams. Maar ik heb dus net van een vriend van me gehoord dat een klasgenoot van hem ook zijn aerox onbegrenst heeft en dat liep ook maar ong. 70 dus zal wel zo zijn. Die nieuwe uitlaat zal dus wel bagger zijn. Dan mijn nrx maar ff oppoetsen en die eronder.
 
tja, afgaand op wat jij zegt zou ik gewoon rustig je nrx eronder gooien, en relext je kilometers blijven vreten
smile.gif


Bij jou is het belangrijkste dat ie gewoon betrouwbaar is, en dan zou ik hem ook niet ver opvoeren.
 
heej mensen...

doe je toch echt iets fout hoor, als je 65 op een aeroxteller gaat. dat komt ongeveer overeen met een standaar man!!
ik heb me aerox ('99) ook onbegrensd.
uitlaat uitgeboord, en dat pijpje deraf.
ring uit de vario, en luchtfilter uitgeboord.
toen reedtie ongeveer 80 echte km/u nu heb ik er een multivar onder met polini snaar, en dat rijd dus LEKKUHR!! ik haal nu 90 echte als ik ga liggen, en niet teveel wind tegen!!
mzzls, marno
 
Originally posted by aeroxrulez:
heej mensen...

doe je toch echt iets fout hoor, als je 65 op een aeroxteller gaat. dat komt ongeveer overeen met een standaar man!!
ik heb me aerox ('99) ook onbegrensd.
uitlaat uitgeboord, en dat pijpje deraf.
ring uit de vario, en luchtfilter uitgeboord.
toen reedtie ongeveer 80 echte km/u nu heb ik er een multivar onder met polini snaar, en dat rijd dus LEKKUHR!! ik haal nu 90 echte als ik ga liggen, en niet teveel wind tegen!!
mzzls, marno


Leer lezen man... ik heb het over aerox 2001 model met een andere standaard uitlaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn vorige ging ook met lekker weer windje mee plat erop 90. Maar daar hebben we het nu niet over. En ook hou je het niet ontopic.

Mijn vraag is nog steeds of iemand weet of die cilinder nou begrensd is of niet/!?!?!?!?!?!?!?
 
heej die scooter van marno is de aerox die ik wil kopen..en hij loopt zonder gein 90 op me honda teller en met wind mee zelfs harder als mij(toereverhaal)

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polini snaar,polini airspeed,polini 15/49, polini membraan,
 
Hans, geen gelul, stop die nrx eronder. Er is helemaal nix maar dan ook echt nix veranderd aan de cilinder en dat een 2001 model met standaard uitlaat 90 knaait, is dikke bullshit. Runner cilinders zijn niet begrenst. Mijn Runner rijdt nu 80-85 op de teller en dat vind ik toch niet gek voor een onbegrenste runner.

Maar goed, on-topic. Maar om op die uitlaat terug te komen. Hans, je hebt een NRX thuis liggen en je scooter rijdt doatum met de standaard uitlaat. UUh, de keuze zou voor mij echt niet moeilijk zijn.......

laterzzzzz Ton
 
Back
Top