advies voor standaart sp

JeremY

Well-Known Member
een vriend van me heeft een zip sp die standaart is alleen ze begrensers zijn er uit
rijdt zo`n 70/75 teller. Hij wil die scoot sneller laten optrekken
en misschien iets hoger in zijn top maar wil geen andere cilinder of carb. zelf zat ik te denken aan een race vario van malossi
zal hij dan sneller optrekken? en hoe hoog word zijn top dan?


greetzz :W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Rocket death
een vriend van me heeft een zip sp die standaart is alleen ze begrensers zijn er uit
rijdt zo`n 70/75 teller. Hij wil die scoot sneller laten optrekken
en misschien iets hoger in zijn top maar wil geen andere cilinder of carb. zelf zat ik te denken aan een race vario van malossi
zal hij dan sneller optrekken? en hoe hoog word zijn top dan?


greetzz :W

je zet er niet bij dat ie geen andere uitlaat wil, dus lijkt me een andere uitlaat een goede oplossing :)
 
bij mij haalde iig een andere vario nix uit (was zo n mhr ding) op standaard scoot, beter gewoon andere uitlaat dan.
 
Originally posted by Rocket death
een vriend van me heeft een zip sp die standaart is alleen ze begrensers zijn er uit
rijdt zo`n 70/75 teller. Hij wil die scoot sneller laten optrekken
en misschien iets hoger in zijn top maar wil geen andere cilinder of carb. zelf zat ik te denken aan een race vario van malossi
zal hij dan sneller optrekken? en hoe hoog word zijn top dan?


greetzz :W


Neem gewon een ander uitlaat iets van NRX of Yasuni Z of R. Later zou je toch weer iets harder willen gaan. Geloof me maar. Snelheid is verslavend.
 
Re: Re: advies voor standaart sp

Originally posted by Niko



Neem gewon een ander uitlaat iets van NRX of Yasuni Z of R. Later zou je toch weer iets harder willen gaan. Geloof me maar. Snelheid is verslavend.

ja als je later weer harder wilt gaan dan heb je veel aan een NR-NIX :|
 
Re: Re: advies voor standaart sp

Originally posted by Niko



Neem gewon een ander uitlaat iets van NRX of Yasuni Z of R. Later zou je toch weer iets harder willen gaan. Geloof me maar. Snelheid is verslavend.

Et is maar net wat je snel vind :D
 
Re: Re: Re: Re: advies voor standaart sp

Originally posted by VDM


Niemand vindt een nrx snel :!

Geloof het of niet, ik heb gisteren een NRX op een verder originele ZipSP 2000 gezet, en dat ding boekt als een idioot!
Hij trekt gewoon autowheelies als je iets achterop zit, en loopt 85 (teller) met 2 personen (rollen zijn nog iets te licht, die ga ik vandaag effe doen).

Vet man zo'n Zip, als ik een auto heb en ik heb nog wat centjes over dan haal ik ook zo'n ding :)
 
Re: Re: Re: Re: Re: advies voor standaart sp

Originally posted by Ogre


Geloof het of niet, ik heb gisteren een NRX op een verder originele ZipSP 2000 gezet, en dat ding boekt als een idioot!
Hij trekt gewoon autowheelies als je iets achterop zit, en loopt 85 (teller) met 2 personen (rollen zijn nog iets te licht, die ga ik vandaag effe doen).

Vet man zo'n Zip, als ik een auto heb en ik heb nog wat centjes over dan haal ik ook zo'n ding :)

Kom op man, ik heb die sport pro6 en dat ging ook best vet. Moet je morgen maar ff rijden met die hebo alu + 19mm eronder...
 
Back
Top