This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

achterwiel draait stationair (spirit)

spiritje 69

wees origineel
Heb sinds enkele dagen nieuwe onderdelen gestopt 72 cc malossi sport, kevlar riem en natuurlijk andere gewichten , trekveertjes en drukveer.

Dus ik beginnen met het inrijde van me nieuwe cc.
Wat kreeg ik na tijdje als ik ergens moest stoppen viel me scoot stil.
En als ik hem op z'n standaard zet zie ik dat me achterwiel rond draait niet snel maar toch. Rem ik dan met me achterrem valt me scoot uit.Starte is echt geen probleem start zonder problemen. Wat zou de oorzaak van me probleem kunnen zijn heb me laten wijsmaken dat het zou liggen aan de vario,riem en koppeling.

Moest het nodig zijn kan ik zorgen voor een filmpje.

De setup nu is :
malossi sport 72c
17,5 carbu dello
mhr replica uitlaat
malossi carbon membraan plaatjes
malossi e 5 kelk ( met zo'n zwart regenkapje)
malossi vario
delta clutch koppeling
malossi kevlar riem

afstelling : gewichtjes 4,4 , trekveertjes : blauw malossi , drukveer : geel malossi en de koppeling heb ik de trekveertjes niet op het strakste gezet pas na het inrijden mocht dit
 
Dit komt door je koppelingshuis, je hebt w.s een 107mm delta clutch in een spirit 105mm koppelingshuis.
Daardoor draaid je band heel langzaam.
Dit is op te lossen door een ander koppelingshuis te kopen "iig een 107mm"

Succes
 
ringetje vergeten tussen koppelinghuis en poulies? kan je zo voelen door te kijken of huis en poulies vrij van elkaar bewegen. Een te korte v-snaar kan ook problemen geven, al is je snaar bij stationair draaien niet op zijn hoogst in de achterpoulie is dat het probleem