This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

achterwiel draait niet

arandy

Well-Known Member
Ik heb als puch figuur weinig kaas gegeten van scooterblokjes maar nu zijn we met een projectje bezig om een botsauto te motoriseren met een verticale luchtgekoelde minarelli het probleem is alleen dat het achterwiel wat aan het blok zit niet of nauwelijks ronddraait de v-snaar loopt wel als een gek maar de achterste koppeling grijpt niet aan ofzo want deze komt totaal niet mee.

Kan iemand me uitleggen wat waarschijnlijk het probleem hier is?? en ook hoe ik die koppeling loshaal?? ik praat namelijk wel over een wiel maar eigenlijk hebben we het wiel eraf gehaald en zit er een tandwiel op de as en probeer dat maar is tegen te houden met je handen
 
Denk dat het probleem idd bij je koppeling ligt. Draait het koppelings huis wel voluit? VOor het loshalen van je dealer kan je gereedschap halen bij je dealer.
 
ik had ook zoiets... dat me koppelings moer losliep en dan klem kwam te zitten tegen em kopelingshuis.... en daardoor kon het achterwiel ook HEEL moeilijk draaien...
KAN het ook zijn

groetjes