Achterwiel blokkeert

FAND

No Mercy....
yu manne,

ik zit met een klein probleem , op mijn aeroxblok loopt alles soepel poelie gaat goed maar vanaf ik het achterwiel eropzet blokkeert het , ik krijg het nog rond maar heel moeilijk als ik aan vario draai??!! en als ik wil bolle met scoot dus gwn vooruit duwen blokkeert het achterwiel en trek ik hem gwn voort!
kan iemand mij helpen??!!!!!

Advertisement - register to remove this

pruttelbakje said:
idd overrange poulies passen niet gelijk uit de doos, je moet t beetje aanpassen zoals freekstyle zecht of je carter klein beetje bewerken.

uhu maar alles draait perfect als het achterwiel er niet opstaat maar vanaf ik het eropzet gaat het bijna niet! en er zit 1 rondel tussen! maar ik heb carter bewerkt weet wel niet of het genoeg is maar ik denk van wel want hij draait anders heel goed buite dat wiel dan! :s :d:d

pruttelbakje said:
dat je rem aanloopt bedoelt hij denk ik.
kan het ook zijn, ff kijken of je blokken aanlopen tegen je schijf.

normaal gezien niet want dat heb ik daarstraks al getest, maar zal het nog is nakijken , kan het aan nog iets anders liggen?
grtz

freekstyle199 said:
je moet een paar rondelletjes tussen je koppelingshuis en koppeling doen omdat je overrange poulies hebt (ik had het ook vergeten en toen blokkeerde het achterwiel)

k maar toen je er geen in had steke kon je dan nog wel alles draaie? want bij mij wel zonder het wiel maar met het wiel niet! er steekt er maar 1 tussen kan het mss daar aan liggen dat het te weineg is?
grtz

freekstyle199 said:
ik had ook carter aangepast hoor ;) maar ik was vergeten er rondelletjes tussen te doen, toen de rondelletjes er tussen zaten (bij mij 2) blokkeerde hij niet meer

aha dus het draaide wel zonder rondelletjes maar niet meer van zodra het wiel erop stond?! K ik zal straks eens met 2 proberen is kijken of het dan wel lukt moest het lukken dan merci eh ;) want ik wist niet meer wat het kon zijn :p moest het dat niet zijn dan kom ik nog wel eens horen
grtz

Als je aan je wingbel draaid als die gemonteerd zit, draaid dan je koppeling mee? zo niet hoef je er ook geen ringetjes tussen te doen.
Als je poulies verder ook nog normaal draaien terwijl alles gemonteerd zit en vast gezet hoef je het daar ook niet te zoeken.
als je achterwiel niet gemonteerd zit, en je adapter waar je wiel op komt wel, draaid hij dan wel soepel?
En klopt het dan dus als je je achterwiel op je adapter schroefd dat hij wel dus wel blokkeert? Als dit het geval is lijkt het me meer dat je achterband aanloopt ofzo

Evert@Zip said:
Als je aan je wingbel draaid als die gemonteerd zit, draaid dan je koppeling mee? zo niet hoef je er ook geen ringetjes tussen te doen.
Als je poulies verder ook nog normaal draaien terwijl alles gemonteerd zit en vast gezet hoef je het daar ook niet te zoeken.
als je achterwiel niet gemonteerd zit, en je adapter waar je wiel op komt wel, draaid hij dan wel soepel?
En klopt het dan dus als je je achterwiel op je adapter schroefd dat hij wel dus wel blokkeert? Als dit het geval is lijkt het me meer dat je achterband aanloopt ofzo

jah alles draait als het wiel en adapter er niet opzitte als ik aan men wingbell draai gaat alles! maar vanaf adapter en wiel niet meer???? wat kan het dan zijn??
grtz

Shane said:
Als je ana je wingbell draaid gaat alles? dat hoort niet.. alleen je vertanding hoort dan te draaien.. niet je poulies..

nee srry had het verkeerd gezegd :p alles draait normaal nu heb het vastgedraaid met een rakiak en niet met bolleneur :p nu draait het soepel hopelijk staat het nu ook vast genoeg :d:d:d
grtz

toen ik me scooter voor het eerst ging starten, kickte mijn carterkap flink vaag....

Zodoende maar even de carterdeksel van een vriend erop gezet (sr model),

wat bleek dat het koppelingshuis(wingbell & mhr poulies) gewoon vastliep tegen de carterdeksel....

Kijk daar ook eens na

Terrox said:
toen ik me scooter voor het eerst ging starten, kickte mijn carterkap flink vaag....

Zodoende maar even de carterdeksel van een vriend erop gezet (sr model),

wat bleek dat het koppelingshuis(wingbell & mhr poulies) gewoon vastliep tegen de carterdeksel....

Kijk daar ook eens na

nope dat is het ook niet ;) maar toch bedankt maat , het gaat nu maar dan mag ik schroef van wingbell enzo niet te vast draaie anders heeft ie et weer?! wat kan het dan nog zijn? hoe harder ik de schroef vastdraai hoe slechter het wiel bolt

Back