This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Achterwiel Aerox + eurobegrenzer

Marcelox

Aerox Rijder
Hallo,

Ik had ff 2 vraagjes:
1) Hoe monteer je het achterwiel van een Aerox weer goed, want ik krijg hem er zo lastig weer op?
2) Waar moet ik een eurobegrenzer op aansluiten( kleur draadjes, draadjes waarvandaan)?

Alvast bedankt
 
ja maar kijk alst goed zitten aan de achterkant van de naaf een paar moertjes en die schieten bij mij iedere keer los/weg.

Heel vervelend, daarom wil ik graag een makkelijkere manier.
 
Eurobegrenzer heb je toch een ww bij gekregen en kan je zo inloggen op die site.. Krijg je een uitgebreide beschrijving.. Is overigens niet zo moeilijk..
 
Marcelox said:
Hallo,

Ik had ff 2 vraagjes:
1) Hoe monteer je het achterwiel van een Aerox weer goed, want ik krijg hem er zo lastig weer op?
2) Waar moet ik een eurobegrenzer op aansluiten( kleur draadjes, draadjes waarvandaan)?

Alvast bedankt
1) Zoals je hem er af gehaald hebt, maar dan andersom...
2) RTFM...
 
Marcelox said:
ja maar kijk alst goed zitten aan de achterkant van de naaf een paar moertjes en die schieten bij mij iedere keer los/weg.

Heel vervelend, daarom wil ik graag een makkelijkere manier.

ik snap jou probleem, bij een aerox schijf adapter zitten idd borg clipjes die de moeren in de adapter op zijn plek houden. deze ontbreken af en toe nog welleens en dan druk je de moer dus de adapter uit.
ik doe het dan altijd gewoon met een schroevendraaien, daarmee houd ik het moertje op zijn plek dan de bouter erin zodat die vast grijpt en dan kan die vast.
gewoon ff creatief zijn en het komt goed suc6
 
Marcelox said:
ok bedankt en nou nog een vraagje over de koppeling
Heb ik perse een koppelingssleutel nodig om het huis los te maken of kan dat ook op een andere manier?

Koop een olie(of lucht) filter klemtang. Dat is een metalen handvat met een riem van textiel. Zo kun je je koppelingshuis vastklemmen (ook je vario kan trouwens) en de moer losdraaien.
 
Heeft er hier misschien iemand een ww en een login voor mij te leen. Ik heb een eurobegrenzer op me scoot zitten maar geen ww en login erbij gehad.

Pm me alsjeblieft
 
Als je er geen ww etc bij gekregen hebt moet je gewoon even contact opnemen met de mensen van eurobegrenzer, liefst even bellen, want ze reageren niet of zeer laat op een mailtje =)
 
Die moeren moet je gewoon eventjes vastzetten met kit, en de eerste slagen zachtjes geven.. Koppeling, is iid luchtsleutel of oliefilter ding, of zelf wat in elkaar hobby`en..

Suc6
 
je kan van 2 strips staal 30cmx1,5cm tot 75mmx5mm en drie inbusboutjes ook ff wat maken, dat doe je zo:

boor in beide uiteinden een gat waar je boutje mooi in past, neem twee uiteindes bij elkaar en steek er een boutje in moer derop en aandraaien niet strak! je hebt nu een "schaar" boutje in elk uiteindeen doe die in de gaatjes van je koppelingshuis tegenhouden losdraaien klaar.