Achterwiel adapter los.

Heze-rox

Eigenaar van BCH
Hoe kan ik de moer die de achterwiel adapter vast houdt los krijgen. Ik heb het al geprobeerd met een luchtsleutel maar er kwam geen beweging in.
 
Advertisement - register to remove this

met wat voor luchtsleutel en compressor was dat?

mischien even met een grotere compressor
, je zou zo even langs een autobedrijf kunnen gaan en vragen of ze het even los kunnen draaien en daarna met de hand weer vast.
 
Inderdaad, wat Melf zegt kan ik bevestigen. Heb het ook een keer gehad, en ben naar een garage gelopen, (want was op een los carter), en toen wou die meneer met de luchttol doen, maar dat lukte niet. Toen een brutere luchttol gepakt (voor vrachtwagens zei die geloofk) en toen ging het wel. Succes ermee ;)
 
Heb zelf een compressor van 25l max 8 bar dus het is maar een kleintje. maar is het mogelijk om bij het achterwiel lager te komen door de vertandingsdeksel eraf te halen. Denk het niet maar ik vraag het toch maar even want volgesmij is het lager kapot want er komt een zoemend geluid vanuit achter in mijn carter. En wil eigenlijk als laatste oplossing mn blok er weer onderuit beune en naar de garage gaan.
 
Een kamaraad van mij bleek een luchtsleutel te hebbe voor vrachtwagens met een compressor van 1000l max 10 bar dus daarmee zal hij wel los komen+ralf+

bedankt voor t idee:)
 
Back
Top