achtervering :(

b64

No one comes close
mijn achtervering is nu al voor de 2de keer kapot
frown.gif
de eerste keer heb ik de gewone standaard veer genomen, want die was nog in garantie
smile.gif
.
maar die is nu ook kapot(lekt olie), en ik ben het nu echt zat, ik wil dus een gasveer, welke zou ik best nemen? (ik weet het, hier was al een topic over, maar ik vind hem niet meer)


btw, ik heb minarelli vertikaal
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb in elk geval een betor gasveer op mijn zenith, zo'n fluor rode van 159,50 en ik ben er zeer te vreden over. Bij hobbels waar ik me vroeger schrap moest zetten om er niet af te stuiteren wordt ik nu gewoon echt opgevangen lijkt het wel, echt paranormaal gewoon
biggrin.gif

Vandaag was ik echt heel blij dat ik hem had want ze hadden de weg opengebroken enzo, slecht wegdek dus en ik lette op het verkeer en niet op de weg vlak voor me, kwam ik in een of andere mega kuil terecht ofzo, maar het was nu vooral alleen mijn stuur die hobbelde en werd zelf niet meer gelanceerd gelukkig, standaard veren zijn gewoon gevaarlijk!

[This message has been edited by Jeroen L (edited 11 May 2001).]
 
Fl. 180,=? Ongeveer de prijsklasse van Sebac-veren... Niet bijzonder goed, maar zeker een goede vervangingsveer...

Het echte top spul komt van TP en Malossi (=Paioli in dit geval) maar dit soort bedragen zijn niet aan de orde...

Greetz.
 
ik ga een paoli gasveer nemen, die dat ja bij yamaha als optie kan nemen, ik weet niet welk model dat was, maar die moet ik niet helemaal betalen(garantie...)
 
jah goede schokdempers zijn duur
ik heb een gasveer van paioli en die was 425 piek maar dan merk je ook echt wel dat ie
eronder zit demping is echt perfect alleen een stuk stugger
 
Back
Top