D djbastah Well-Known Member 15 October 2009 #1 Ik heb een NRG MC2 Extreme en heb een vraag over dat lelijke spatbord. Hoe krijg jr deze eraf? en ik zag op google heel veel NRG's met een vervangende kap op die plek. Weet iemand een site war ik die kan bestelle??
Ik heb een NRG MC2 Extreme en heb een vraag over dat lelijke spatbord. Hoe krijg jr deze eraf? en ik zag op google heel veel NRG's met een vervangende kap op die plek. Weet iemand een site war ik die kan bestelle??
Anne mannelijke versie 15 October 2009 #2 Waarschijnlijk bedoel je met die kap een underseat. Post is een foto van wat je bedoeld?
SDG Robin 15 October 2009 #3 Om dat spatboard te demonteren moet je de zij kappen demonteren. dus zij kappen. spoiler. kappen waar je knipperlichten aan zitten en achterlicht
Om dat spatboard te demonteren moet je de zij kappen demonteren. dus zij kappen. spoiler. kappen waar je knipperlichten aan zitten en achterlicht
H HeboManstonRox Nrg.. 16 October 2009 #4 je kan dat spatbord er wel afhalen maar dan blijf je nog met je grote lelijke tank zitten. ik denk dat je de achterkantjes van nrg power bedoeld?
je kan dat spatbord er wel afhalen maar dan blijf je nog met je grote lelijke tank zitten. ik denk dat je de achterkantjes van nrg power bedoeld?