Speedfight1+2 ingebouwd slot bij achterspatbord verwijderen

Sander.S

Speedfight
Hallo luitjes,

Ik heb net een BCD underseat binnen, hartstikke nice natuurlijk alleen ik moet dus dat grote lange slot op de een of andere manier weg zien te krijgen, heeft iemand enig idee hoe dat moet?

Mvg Sander

Plaatje voor illustratie; die grote ''sliert'' is dus het slot wat in m'n frame gaat

1263653808-090.jpg
 
Advertisement - register to remove this

er zitten 2 boutjes achter die ronde zwarte schijf.
daar zit dat slot mee vats aan je frame.
als ik mij niet vergis kun je er , met een beetje handigheid , eventueel met een ijzer zaag bij om die boutjes door te zagen.
en terug plaatsen is geen probleem.
gewoon 2 andere boutjes er bij zoeken.
 
Oké, thanks!

Ik ga het vanmiddag eens proberen, terugplaatsen hoeft sowieso niet meer met die underseat.
Ik denk dat m'n frame wel gelijk 1kg lichter is ^^*D
 
ik heb het orginele achterspatbord gemonteerd en dat slot achteraf.
leuk klusje.
eerst van een ander fram zo netjes mogelijk zien los te krijgen.
om het daarna op mijn scooter te kunnen monteren.
gebruik dat slot als het kan zo wat altijd.
weet je zeker dat je scooter goed vast ligt.

maar ja bij een underseat gaat dat dus inderdaad niet meer.
 
Ik gebruik hem juist nooit, vind het maar een onding :p Doe altijd een slot door mijn achterwiel en dan door die beugel die vlakbij je knipperlicht linksachter zit.
 
Ik gebruik hem juist nooit, vind het maar een onding :p Doe altijd een slot door mijn achterwiel en dan door die beugel die vlakbij je knipperlicht linksachter zit.

Jaa, idd! Alleen ik vraag mij dan af of ik die beugel ook moet afzagen met een BCD underseat? :?
 
Weet ik niet, zou goed kunnen. Vriend van me heeft ook zo'n underseat @ SF1, en die heeft hem er wel afgezaagd, maar of dit echt nodig was weet ik verder niet. Moet je maar even kijken als je hem gaat monteren.
 
Laat nog even weten of die beugel er af moest of niet, kan ik dat namelijk onthouden als ik zelf ook een underseatje erop wil maken :)
 
Ben er zojuist achter gekomen dat de beugel er inderdaad af moet, ik weet alleen nog niet hoe... en die boutjes losdraaien bij dat slot gaat ook niet super :O
 
Back
Top