Achterrem hevel op sportstuur, hoe te monteren?

Status
Not open for further replies.

S6R-Slidaah

Well-Known Member
Hey allemaal, tijdje niets van me laten horen, maar had toch even een vraagje.

Heb op mijn yamaha slider een sportstuur geplaatst incl alle stage 6 accessoires.(gashendelset, schakelaar set & remhevels)

Nu wil ik dus me Stage 6 trommel achterrem hevel monteren maar dat gaat dus mooi niet.

Dit omdat de originele schakelaar die op het stuur zat nu weg is en eerst zat de achterremhevel daarop gemonteerd.

Heeft iemand suggesties voor me? Of een webshop die enkel de klem zeg maar in het chroom verkoopt? Ik heb al een aantal shops afgezocht maar blijkbaar heb ik niet goed gezocht.

Stage 6 denkt dus niet aan alles! ;)
 
Advertisement - register to remove this

Hierbij is het wat duidelijker, zoals je dus ziet op de foto's hebben ze bij de Stage 6 schakelaar niet gedacht aan de achterrem.
Dit had ik natuurlijk kunnen weten toen ik het geheel besteld maar het was op de website nou niet duidelijk of je gewoon je achterrem eraan vast kon maken.

Stage 6 Schakelaar
2s7xj6f.jpg


6znig0.jpg


Originele Yamaha Slider schakelaar/remhevel.
2hn2nug.jpg


30kek5x.jpg
 
ik zou gewoon de set nemen van een neo's , dit is namelijk alleen de houder zonder schakelaars en ook vrij simpel en niet groot.

en kost zo'n 15 euro om dit te realiseren , dan ben je nummer 2 en 3 nodig en een boutje om m vast te zetten..

http://www.easyparts.nl/showdrawing...m633-m328-s403-d4739/Handle_switch_lever.html

wow super!, heb eventjes een foto opgezocht van een yamaha neos en dan het remgebeuren.. dat is dus wat ik zocht als oplossing.

Bedankt voor je reactie :D!

ik denk dat dit topic wel dicht kan :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top