Achterlicht + KM Teller Area51SBK Probleem

Kasteel

MHR member
tip: verneuk je area-teller niet zelf, want het is echt een mega duur geintje....
achterlicht kan ook zijn dat ie te lang heeft stil gestaan, als je een tijdje hebt gereden, doet je normale verlichting het meestal ook weer.
als ik een tijdje niet heb gereden doet me achterlicht het ook niet meteen, me remmen we altijd, rijd ik een aardig tijdje, is alles weer goed.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb recent een splinternieuwe scooter gekocht omdat mijn vorige (sr ditech) gejat is! De nieuwe is een Area51 SBK (2002 model) geworden.

1. Maar na 100 meter rijden merkte ik dat mijn km teller en snelheids teller het niet deden (display is digitaal). Dus ik voorkap eraf gehaald maar er is niks te zien! Iemand hier verstand van??

2. Nog een probleempje is dat mijn achterlicht (als ik mijn normale licht aan zet) het niet doet, dus met remmen doet ie het wel. Ik heb toen dat achterlicht eruit gehaald maar was weer niks te zien! Iemand hier verstand van?

Alvast bedankt voor je hulp!
 
Als ik jou was zou ik lekker ff terug gaan naar de dealer. Ze kunnen de boel ook verder slopen, maar dan heb jij het in ieder geval niet gedaan. Want als je er zelf aan gaat rommelen vervalt de garantie he, en dan zijn ze niet meer bereid de boel je repareren. En als je hem net hebt moeten ze dat zeker kostenloos voor je opknappen!

grtz
 
maar ik zou dit probleem graag zelf kunnen oplossen! want ik kan pas eind van deze week naar de dealer en ik zou toch echt ff willen weten hoeveel km er dan opstaat! Snelheid ik ook wel handig om te weten!
 
Heb je mischien niet ergens een Digi teller liggen van een fiets, zet je die er tot die tijd op...
Als er nog garantie op zit zou ik niet aan zo'n teller gaan klote
 
Back
Top