jup dat klopt, en je killer kwak je tussen de bruine draad van stator naar eprom
er zijn 3 massadraden dus , 1 vanaf de bobine , 1 vanaf de cdi en 1 (die er std bij zit bij de rotor) die je op het blok aan sluit en de andere kant op de massa van het frame , het beste is om deze 3 kabels bij elkaar op te zetten ,zo heb je altijd goeie massa.
en de kill-switch zet je idd op het bruine draad op , of op de oranje , daar heb ik ze op..
Ontstekingsverhaal is wel duidelijk nu.
Ik zal je even wat informatie toelichten mbt de carb-afvoer. Als het goed is zitten er 3 carboverlopen op je carb. Ik gebruikte meestal een tube waar de vertandingsolie in zit. Daar laat je de 3 slangetjes inlopen. Zorg er wel voor dat je het makkelijk kunt demonteren, want het bakje loopt zo vol...
die achter de stelschroef en de 2 op de vlotterbak. slangetjes in een flesje of blikje laten uitmonden en klaar
Ik heb hem altijd tussen die (bruine draad) stekker verbinding tusse stator/eprom (pen gat geval) draad in het gat steken en stekker in elkaar duwen (niet te dik draad natuurlijk)
Waarom niet? Zo zit de killswitch er bij mij ook tussen, werkt prima...dat is idd die spec.stekker die je in elkaar plugged.maar die ga ik niet onderbreken.
Dus als ik de killswitch tussen de oranje zet dan komt het goed melf ?
Dus als ik de killswitch tussen de oranje zet dan komt het goed melf ?
er zijn 3 massadraden dus , 1 vanaf de bobine , 1 vanaf de cdi en 1 (die er std bij zit bij de rotor) die je op het blok aan sluit en de andere kant op de massa van het frame , het beste is om deze 3 kabels bij elkaar op te zetten ,zo heb je altijd goeie massa.
en de kill-switch zet je idd op het bruine draad op , of op de oranje , daar heb ik ze op..
volgensmij is het algemeen bekend dat die tussen de bruine draad moet. Als je hem tussen de oranje draad doet gaat je eprom kapot.
edit: lees weer eens half een forum pagina door
edit2: er moet ergens op het forum een simpele tekening staan hoe je het best een kill switch aan kan sluiten op een malossi rotor
er hoort een massa draad bij het setje te zitten , maar omdat mensen die vaak vergeten erbij te doen (als het 2e hands is) moet je die zelf maken