(a) Zip SP 2000 carterset - Malossi Speed 2004 7t - kappenset zip sp

Status
Not open for further replies.

ZipMHRTeam

Scooter retired
Te koop aangeboden:

-Zip SP 2000 carterset. Nieuw gekocht, 5 draaiuren max oud is het blok. In zeer goede staat. Alles 100%. Eveneens 5 draaiuren oud is de Malossi MHR Team 1999 as (85mm) met malossi lagers. 3BR max tuned op een speed 2004 7t. Malossi vertanding 16/37 primair en 14/47 secundair. Inclusief achteras en vertandingsdeksel. Stage6 olieplug en z.g.a.n malossi remsegmenten.

VERKOCHT!.

De hele set is in topstaat en gaat wel zeker de 900 euro wanneer je alles weer nieuw koopt.

- MHR Speed 2004 70cc 7t. Is max getuned door 3br en een zeer snelle cylinder. 21,2pk mee gescoord op de carterset die hierboven wordt genoemd bij Marco XSH op de bank met een 24mm mikuni en nog niet eens goed afgesteld. 22pk+ gecorrigeerd potentie! Eveneens 5 draaiuren max oud.

250 euro

- Kappenset Zip SP. Zeer speciale kleur, thiefzwart met pearl effect, professioneel gespoten door autospuiter. Geen krassen. Alle kappen hebben perfecte ophangpunten en er is niks gescheurd of iets dergelijks. Zeer diepe zwarte glans. In topstaat.

Lichtunit is het glas van verwijderd en de rand waarin het glas vastzat is glad gemaakt met polyester.

Gespoten delen zijn: voorkap, stuurkap, voorveerkapje, voorspatbord, achterspatbord, middenkap en beide zijpanelen. Voor meer info en fotos moet je maar even pm'en dan kan ik je toevoegen op msn. Hier is een foto van de kappenset gemonteerd. Gaat om het oude type zip sp op de foto.



Prijs op aanvraag

Voor alles geldt, bij serieuze toevoegen pm'en zodat ik je op msn kan toevoegen. Ik heb van alles fotos. Geen dromers, geen fakers en geen mensen die niet direct geld hebben. Kan me tijd wel beter besteden ;)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top