The One Rudi | IST member 3 December 2002 #22 ik kan je helpen, het is geen schijf voor, en hij woont in Belgie ben een beetje onder verkeerde naam aan het replyen, ben Zagon.... Zip is in goede staat, kappen hebben geen barsten of niet herstelbare krassen dit is een ideale zip voor een project :W grtzz, Zagon...
ik kan je helpen, het is geen schijf voor, en hij woont in Belgie ben een beetje onder verkeerde naam aan het replyen, ben Zagon.... Zip is in goede staat, kappen hebben geen barsten of niet herstelbare krassen dit is een ideale zip voor een project :W grtzz, Zagon...
Appi-viper Well-Known Member 7 December 2002 #24 Krukas gaat naar waarschijnlijk naar DUOFLOWTONE , de rest is er nog, dus kopen die handel want ik moet er echt af. Last edited: 7 December 2002
Krukas gaat naar waarschijnlijk naar DUOFLOWTONE , de rest is er nog, dus kopen die handel want ik moet er echt af.
Mikkee.. GC Sjlet 7 December 2002 #25 Originally posted by Appi-viper Krukas gaat waarschijnlijk naar DUOFLOWTONE, de rest is er nog, dus kopen die handel want ik moet er echt af. Click to expand... nee, naar Tjarda RV
Originally posted by Appi-viper Krukas gaat waarschijnlijk naar DUOFLOWTONE, de rest is er nog, dus kopen die handel want ik moet er echt af. Click to expand... nee, naar Tjarda RV
The One Rudi | IST member 7 December 2002 #26 Hmm is er nu iemand die interresse heeft in de Evo?? Of die hem gekocht heeft.... ik heb misschien interresse....
Hmm is er nu iemand die interresse heeft in de Evo?? Of die hem gekocht heeft.... ik heb misschien interresse....
Appi-viper Well-Known Member 7 December 2002 #27 Originally posted by Miks nee, naar Tjarda RV Click to expand... jah ok Even verandering gebeurt, de krukas gaat waarschijnlijk naar JohanS omdat ik niets meer heb gehoord van TJARDA RV zipje en evo zijn er nog. mzzl martijn
Originally posted by Miks nee, naar Tjarda RV Click to expand... jah ok Even verandering gebeurt, de krukas gaat waarschijnlijk naar JohanS omdat ik niets meer heb gehoord van TJARDA RV zipje en evo zijn er nog. mzzl martijn
Mikkee.. GC Sjlet 7 December 2002 #28 als tjarda toch de 1e gegadigde is, dan wacht je toch even totdat je iets van hem hoort? hij heeft veel interesse, dus wacht je even beleefd op hem
als tjarda toch de 1e gegadigde is, dan wacht je toch even totdat je iets van hem hoort? hij heeft veel interesse, dus wacht je even beleefd op hem
T Tjarda RV -HSC- Member 7 December 2002 #29 verkoop die as maar aan johans want ik ben niet in staat om hem op te halen in Belgie. laters
H HTC-tuning HTC-member 7 December 2002 #30 waar ergens woon je in belgie ¿? is het zip sp of zo'n snor ding ¿?
Appi-viper Well-Known Member 8 December 2002 #31 Originally posted by HTC-tuning waar ergens woon je in belgie ¿? is het zip sp of zo'n snor ding ¿? Click to expand... Ik woon in As, is juist over de grens(aan maastricht) is geen snor ding, is gewoon oude zip, als iemand webspace heeft zal pic erop gooien. mzzl martijn
Originally posted by HTC-tuning waar ergens woon je in belgie ¿? is het zip sp of zo'n snor ding ¿? Click to expand... Ik woon in As, is juist over de grens(aan maastricht) is geen snor ding, is gewoon oude zip, als iemand webspace heeft zal pic erop gooien. mzzl martijn