[A] Zeer goede en snelle Aprilia SR Viper

Status
Not open for further replies.

Mark.N

Mark
Naam scooter: Aprilia SR Urban
Bouwjaar: 01-01-1996
Nieuwwaarde: €2245
Type blok: Minarelli Vertikaal

Cilinder: Malossi 50 Snel Maximaal Getuned
Uitlaat: Gianelli NRX
Krukas: Racekrukas Rito Pen 10
Carburateur: Dell'Ortho 17.5mm
Vario: Hebo Racing
Koppeling: Hebo Verstelbaar
Membraan Std [Malossi Carbon Klepjes]
Snaar: Hebo Racing
Lagers: SKF C4 Stalen Kooi


Omdat ik bijna 18 wordt wil ik graag mijn scooter verkopen aangezien ik voor een auto ga. Het is een hele bijzondere scooter, omdat er nog maar weinig van dit model in zo'n goede staat zijn. Het blok is echt nog gloednieuw. Hij is pasgeleden volledig gereviseerd. Er zit nu een sterke krukas en nieuwe SKF C4 lagers in. Verder is alles schoongemaakt. Hierna is er een Malossi Sport cilinder opgekomen, het is een snelle 50cc gietijzeren cilinder. Omdat de prestaties niet naar mn wens waren heb ik hem maximaal laten tunen. Hij loopt nu rond de 85-90 km per uur digitaal en op autoteller en hij trekt erg hard op, je bent eigenlijk iedereen ermee voor. Ook qua kappen is hij nog erg strak. Hij is kort geleden opnieuw gespoten en dit is goed te zien. Hij zit nog erg strak in de lak, op een paar kleine krasjes na.
Al met al is het een scooter in nieuwstaat. Je kan er echt nog jaren en duizenden kilometers zorgeloos plezier van hebben!!
Je krijgt het volgende spul erbij: een Tecnigas Next, loopt erg lekker en is makkelijk aftestellen, de std cilinder met kop, moet alleen nieuw zuigertje in en de standaard 12mm carb... Verder nog wat los afstel spul...

Voor meer informatie en foto's:
www.scooter-freaks.nl/scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=42707

Voor vragen en dergelijke aarzel absoluut niet om te mailen!
M.noorlander@gmail.com

04190019PERSO.jpg


04190010PERSO.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top