[A]Yasuni C20, TNT stuur met Domino snelgas & Malossi RHQ p12 krukas (zgan)

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i, ik bied hier mijn spul aan omdat er 2 stumpers zijn afgehaakt :L
Namelijk: [..Martijn..] & proudaeroxrider aka Thomas Kalteren.
Zogenaamd het geld overgemaakt hebben maar uiteindelijk niets gebeurd :|


Het spul is verkocht zodra ik een printscreen heb ontvangen waarop staat dat het geld is overgemaakt. Ik verkoop geen troep en ben ook geen oplichter, dat heb ik onderhand wel bewezen.

Reageer dus alleen als je 100% interesse hebt en geld hebt. Als je het niet vertrouwt reageer dan maar niet. Dus gewoon meteen geld overmaken en een printscreen fixen dan is het spul voor jou.

Lijkt me allemaal niet zo heel lastig, maar voor bovengenoemde stakkers is dat blijkbaar toch wat lastiger.


Onderdelen:
Malossi RHQ pen 12 krukas met een 80mm drijfstang. Deze krukas verkeert in absolute nieuwstaat. Heeft slechts 5 km gedraaid. Het schroefdraad is nog perfect, er is geen speling aanwezig en als je de drijfstang ronddraait hoor je helemaal niets. Gewoon een perfecte krukas die elke cilinder kan houden. Je kunt wel een nieuwe kopen, maar deze is nog nieuw en maar liefst 60 euro goedkoper dan een nieuwe.
Nieuwprijs is 175 euro (en deze is nog nieuw),
Prijs: 115 euro.
Malossi%20RHQ.jpg

Malossi%20RHQ%20(1).jpg

Malossi%20RHQ%20(2).jpg

Malossi%20RHQ%20(3).jpg


TNT stuur met clamp en een Domino snelgasmechanisme. Gaan als setje weg. Zit ook nog een handvatenset bij. Nieuwprijs is 70 euro.
Prijs: 50 euro.
TNT%20&%20Domino%20(1).jpg

TNT%20&%20Domino%20(2).jpg

TNT%20&%20Domino.jpg


groeten, Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top