[a] Vespa Ciao (evt te ruil tegen scooter met bijbetaling)

Status
Not open for further replies.
nogmaals alles doet het, en starten als je een keer goed afzet, hendel loslaat en btje gas bijgeeft doet hij het al ..
 
Sr-sletje ziet dus af van de koop (dank je wel voor de duidelijkheid) dus hijs te koop 250, wie het eerst komt mag hem meenemen
 
aan 1 kant zit nog een voetsteun rubber (andere kant van de foto dus), ik kan hem niet brengen want we hebben thuis geen auto, maybe iemand regelen met een auto ( ding past gewoon achterin een golf bijvoorbeeld).

Ik hoor het wel

Spock
 
ik bied 225, dan wil ik hem wel op komen halen. Als alles werkt en gewoon netjes is, maar dat geloof ik wel op de foto te zien :)
 
toch raar als je dan de hele tijd opt forum online bent, niet reageert op 2 pms terwijl je online bent en ook al 4 dagen niet op msn..
 
op 2 pm 's nie gerageerd? :? me inbox was vol dat was wss het probleem heb jen trouwnes wel pm beatwoord hoor;) en hoef toeg niet ellke kee rop msn te zijn , baal er wle van dat je hem hebt verkocht.

/edit hahahahahahhah 4 dagen nie online omfg was allen gister en vandaag
 
Last edited:
ik ga nie eindeloos een nutteloos topic kicken, Red Power heeft gewoon niks van zich laten horen en kheb al helemaal geen PM gehad..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top