[A] Verschillende Onderdelen!!!(min hor)

Status
Not open for further replies.

dennis mk

!EVO SETJE!
Ik heb meerdere dingen te koop staan!

Airsal ac50cc cilinder(100% nieuw en nog in verpakking!!!)
cilinder4.JPG



Gepolijste carter deksel aprilia, +carbon kickstart! (niet erg goed gedaan, veer aan binekant verrot maar kun je overzetten)
cartdeksle.JPG



Van mn oude sr nog het stuur, ik dacht het kroonstuk van voorvork, remsysteemen compleet voor en achter( klauw, slangen+hendel) sr50 achterveer en koelstuff compleet(rad is alleen Lek :()
veerremstuurkoel.JPG



Nrx, goede staat alleen klein deukje in bocht en bovenste stukje van ophanging gescheurd!
nrx.JPG

nrx2.JPG



Sr50 achterkap+buddy en zitvlak+benzinetank(met sleutel erbij), paar gebruikerskrassen, en schaaf bij slot! moet weg staat hiero in de weg thuis(geen scheuren of barsten in de kappen!)
buddy1.JPG

buddy2.JPG



Begrenser beste die er bestaat!!! kijk op scootparst voo info+ afstandsbediening bijna ongebruikt!!!
begrenser.JPG


Orginele koppeling+vario van sr50, prima staat weinig kms gedraaid!
variokoppeling.JPG



Zelf zoek ik nog een ontsteking+cdi unit voor mn aerox(liefst race ontsteking) Liefst ruilen + bijbetaling van mijn kant, orgi ontsteking+unit kan ook maar liefst meteen een snelle

Voor de prijzen bied maar!!!
 
Advertisement - register to remove this

ben nog steeds op zoek naar een race ontsteking!!! liefst met lichtspoel merk maakt nie uit!!! hpi selletra mvt alles is welkom, kheb em echt snel nodig laat ff weten, mazzol!!!
 
Heb wel interesse in carterdeksel.

Add maar op msn: glastra@home.nl
Dan upload ik gelijk ff die pics naar een betere server voor je. :)

[edit]
Carterdeksel verkocht aan moi.
[/edit]
 
Last edited:
ff update
- carterdeksle is verkocht
- achterrem systeem verkocht
- koel systeem verkocht

De rest is er nog mensen, mag voor heel weinig weg want het licht hier voor me poten :p bied maar!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top