This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

(A) véél onderdelen..moeten weg!

Status
Not open for further replies.

Tommy.

*BA DUM TSS*
heeeyz...hierbij heb ik mijn zolderkamertje eens even opgeruimd en kwam het volgende tegen wat écht weg moet:

-slider achtervelg met goede band(130) eromheen. niet lek ofzo. lak is niet perfect maar kan ermee door.
-carterkap vertikaal. compleet met binnenwerk. ook niet de mooiste meer maar werkt perfect. incl. kickstart.
-cockpit slider incl km teller kabel. staat 116** op teller. in nieuwstaat!
-koplamp slider..goede staat incl bolletje
-achterspatbord slider. goede staat.
-com-plete kabelboom! in nieuwstaat met alle draden er aan + bobine en cdi. ook bougiekabel en dop zit er zelfs aan!
-olietank slider.
-beide knopjesgevallen slider. toeterknopje mist verder netjes.
-subframe slider.. compleet en in goede staat.
-contactslot slider. compleet met twee sleutels en bedradingen enz.

17.5mm dellortho. in nieuwstaat en uiteraard compleet. de choke- en gaskabel zitten er nog aan (onderste gedeeltje van tweedelige kabels)

rubber voorremleiding. niet lek!

complete koelkappenset vertikaal. blauw gespoten en in goede staat.

linker rempotje incl deksel. excl inhoud (nieustaat!) ook remsensor er nog aan.

beide achterkappen rox. geen scheuren of andere fratsen. 1 heeft valschade maar is al glad geschuurd.

stage6 toeren + tem. teller. compleet en in goede staat! werkt perfect. alleen de aansluiting op de accu is weg (geheel onbelangrijk).

laat maar wat weten als je iets wilt hebben, ik heb mijn richtprijzen, en hoef er absoluut niet de hoofdprijs voor te hebben!
(hoe meer je neemt, hoe hoger de 'korting')

foto's op aanvraag!!

greetz Ken
 
Status
Not open for further replies.