[A] Sony Ericsson V800 + PSP + Microsoft Force Feedback Stuur

Status
Not open for further replies.

Black Adder

Scooteraar
Ik verkoop dus:

Simlock vrije Sony Ericsson V800 (vodafone live software staat erop)
Is nog in perfecte staat, geen krassen, deukjes of dergelijke.
Je krijgt er de ori verpakking bij en alle accesoires natuurlijk!
(Zit hoofdtelefoon/software/usb-kabeltje/geheugenkaartje/... bij)
Is een UTMS/3G telefoon met 1.3MP camera en videotelefonie,...

Prijs: € 270 of leuk bod (heeft mij nieuw + 400€ gekost!!)



PSP zgan, geen krasse of deukjes en ook geen andere rare dingen.
Je krijgt er het spel Coded arms en de 2 films Spiderman 2 & Cowboy bebop bij.
Hij is geregistreerd, maar ik kan die gegevens aanpassen voor je en hem vervolgens dus op jou naam zetten. Als ik het welkomstpakketje binnekrijg (van yourpsp.com, heb hem daar geregistreerd) dan gaat die ook jou richting uit! Er zit momenteel een "screen protector" op en je krijg er een laadstation bij. Ook zit het neopreen PSP- zakje erbij en de lader (natuurlijk!) ook het geheugenkaartje van 32mb krijg je erbij
UPDATE: PSP welkomstpakket is binnen, is een UMD-etui waar je 5 discs en 2 memorysticks in kunt bewaren. (netjes in de verpakking nog)
Dit krijg je er uiteraard gratis bij!

Prijs: 200€ vanwege absolute nieuwstaat!



Microsoft force feedback stuur met pedalen. Is aan te sluiten op midi poort, komt samen met adapter en werkt nog volledig. Wordt automatisch herkend onder windows XP omdat hij binnen de "sidewinder" famillie valt. Zeer aangenaam om bv tijdens NFS of dergelijk te rijden, als je bv grip verliest voel je dat ook in het stuur (verlies van tegenwerking wat best realistisch is, zoals op ijs in je auto!). Is gewoon nog in nieuwstaat en helemaal netjes

Prijs: Bieden! (nieuwprijs rond de 200 d8 ik..)

Alles kan afgehaald worden omg Antwerpen (België), en evt per post worden opgestuurd, op dat moment zal ik postkantoor contacteren ivm kosten.
Kan ook evt tegen kleine vergoeding worden geleverd.

Ik verkoop men spul omdat ik voor een 125cc Gilera DNA ga... en die dingen kosten verdomme veel centjes :~ :winner:

Voor foto's pm me of voeg me toe op MSN: graficon@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top