[A]Sony Ericsson P800!

Status
Not open for further replies.

bas1980

RsB member
ik hoef er niet perse dringend vanaf maar ik wil wel graag weer eens wat anders. Alles zit erbij wat je er ook nieuw bij krijgt!
Werkt gewoon nog 100% perfect.
Nieuwprijs= 701 euro (los simlock vrij)

liefste ruilen met een vergelijkbare telefoon (qua functies) van Nokia.

Voor vragen post het maar of voeg me toe op msn:

tenbrey@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Een van deze telefoons om te ruilen:

NOKIA'S

-6220
-6230


Eventuele andere telefoons in overleg!
 
Last edited:
Lennox said:
Interesse in een SGH P 400?

Ik heb nog eens gekeken op de Samsung site en kan daar echt geen P400 vinden :rolleyes:

Wel kan ik deze vinden: sgh-p510 :L

Laat even wat van je horen,

Greetz Ten


<<<<<EDIT>>>>

Ik heb hem wel op de Belcompany site gevonden maar kan hij ook filmpjes maken???
 
Last edited:
Hij is nog niet zo heel lang uit meen ik (heb hem zelf 2 mnd) En toen was hij 600 euro in de winkel ofzo.

Draaibare camera/draaibaar display enzo. Geen videocamera meen ik.
 
Lennox said:
Hij is nog niet zo heel lang uit meen ik (heb hem zelf 2 mnd) En toen was hij 600 euro in de winkel ofzo.

Draaibare camera/draaibaar display enzo. Geen videocamera meen ik.



Okido, maar ik wilde ook nog even weten of de beltonen een beetje hard gaan want is toch bestwel belangrijk voor mij -:-
De P400 is op het moment 500+ euro los, de mijne 700+ dus ik wil wel iets bijbetaling van jou kant. Laat even wat van je horen!

Greetz Ten
 
tenbrey said:
Okido, maar ik wilde ook nog even weten of de beltonen een beetje hard gaan want is toch bestwel belangrijk voor mij -:-
De P400 is op het moment 500+ euro los, de mijne 700+ dus ik wil wel iets bijbetaling van jou kant. Laat even wat van je horen!

Greetz Ten

Ik heb hem altijd op stil staan dus.... Je kan hem knetterhard zetten, maar dat hoeft van mij niet.

Als mn ouders weer terug zijn van vakantie kan ik evt een foto maken (di avond--> woensdag dus) want zij hebben de digi mee.

ps zoals Tha Biatch die prijs doorgeeft, dan lijkt bijbetaling mij niet reeel toch?

Groeten "Lennox"
 
Ik wil weleens weten welke winkel dat is dat???
Is zeker een tweedehands ofzo, ik ben bij verschillinde zaken geweest en allemaal boven de 700 euro.
En wat de staat betreft is gewoon 100% perfectos en ofcours compleet :)

Maar ik vind het wel een leuke deal maar ik wil er toch echt iets bij hebben.


Greetz
 
tenbrey said:
Ik wil weleens weten welke winkel dat is dat???
Is zeker een tweedehands ofzo, ik ben bij verschillinde zaken geweest en allemaal boven de 700 euro.

Kennelijk niet bij Belcompany ;)
Als het overal boven de 700 is is het dan niet een p900?
 
Tha Biatch said:
Kennelijk niet bij Belcompany ;)
Als het overal boven de 700 is is het dan niet een p900?


Hmmm dat vindik toch raar, ben namelijk ook in een Belcompany geweest in Duiven- en in Arnhem.
Maargoed wat is eigenlijk het verschil tussen een V200 en een P400 weet iemand dat toevallig? :X
 
daarom vraag ik zeker weten geen p900?
Wat voor kleur is je telefoon?

Specifieke verschil v200 - p400 is dat je het scherm 180 kan draaien, zodat je je scherm gewoon kut zien wanneer hij dichtgeklapt zit!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top