This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] SNELLE Minarelli hor. LC onderdelen (+ Aprilia SR)

Status
Not open for further replies.
Re: 19mm

Originally posted by thiekuh
ik heb intresse in de 19mm
wat is er al voor geboden?
is het trouwens handsjoke?
laat ut maar horen

Die is toch al weg? Heeft ie net gezegd en is ook nog eens gequote.
 
Originally posted by Sjoerd
Je stond al in mijn MSN...

heb je vandaag nog niet gezien msn, ben van donderdag tm zaterdag naar een lanparty dus dan kan ik ff niet reageren :'(
 
Originally posted by masteralbert
heb je vandaag nog niet gezien msn, ben van donderdag tm zaterdag naar een lanparty dus dan kan ik ff niet reageren :'(

Oke, het is nu geregeld toch?!
 
Originally posted by Sjoerd
Oke, het is nu geregeld toch?!

er is nog nix geregelt :? zoals ik al zei, ik klikte perongeluk dat telefoonnummer dat je via msn gaf weg dus er is nog niks geregelt...
 
Originally posted by masteralbert
er is nog nix geregelt :? zoals ik al zei, ik klikte perongeluk dat telefoonnummer dat je via msn gaf weg dus er is nog niks geregelt...

Oh dan heb ik het aan iemand anders verkocht 8P

Mja had je maar beter contact moeten zoeken eh :*
 
Oke ff een update, dit ligt er nog:


Airsal 70cc LC Alu.

Ongeveer 1000 km gelopen, eraf gehaald wegens terugvoeren, maar toen de cilinder eraf kwam was er een klein beetje schaafplekjes tezien. Niet erg, maar moet toch even gezegd worden. Hij bleef iig gewoon goed doorrijden. Vlinderpoort enzo, net cilindertje verder.



Malossi Torque Driver.

Nooit gebruikt gloednieuw dus. Is dus de gehele achterpoelie.



LeoVinci RS uitlaat.

Voor de liefhebber.



Aprilia SR Racing Valentino Rossi.

Uit 1998, in andere kleuren gespoten (Repsol kleuren van dit jaar), motorisch origineel met Hebo Gara uitlaat.


Top Performances spruitstuk deal is ook rond geloof ik...
 
Originally posted by Mathieu
richtprijsje cil? zuiger ook nog in goede staat?

Ja alles is gewoon netjes, alleen ietsje veegjes op de inlaatkant. Ik zal er eens pics van maken. Kijk hij bleef gewoon door rijden (Sr teller uit) dus het maakt niks uit, maar toch, ik maak wel ff duidelijke pics voor je als ik tijd heb. Zuiger is gewoon goed alleen zit daar dus ook zonveegje, en de verbrandingskamer is ook helemaal perfect.

Uhm 90 Euro? Hij is niet veel gebruikt heh, vandaar...
 
Weer een update, er liggen nog 3 dingen...!


Malossi Torque Driver.

Nooit gebruikt gloednieuw dus. Is dus de gehele achterpoelie.

Richtprijs laten we zeggen zo'n 130 Euro... Hij is dus gloednieuw!!! (@ scootparts.nl = 160 Euro)


LeoVinci RS uitlaat.

Voor de liefhebber.

Richtprijs? Euhm... Kratje bier ofzo? Geen idee, moet je ff voor bellen met de persoon in kwestie.


Aprilia SR Racing Valentino Rossi.

Uit 1998, in andere kleuren gespoten (Repsol kleuren van dit jaar), motorisch origineel met Hebo Gara uitlaat.

Richtprijs zo'n 1200 Euro.

Bel de eigenaar op: 0618719998 Harmen is de naam.
 
Status
Not open for further replies.