[A] SNELLE Minarelli hor. LC onderdelen (+ Aprilia SR)

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Ik zet alleen ff kort neer wat er ligt, voor meer info of fotos ofzo, moet je me mailen of in de thread reply-en.

Airsal 70cc LC Alu.

Ongeveer 1000 km gelopen, eraf gehaald wegens terugvoeren, maar toen de cilinder eraf kwam was er een klein beetje schaafplekjes tezien. Niet erg, maar moet toch even gezegd worden. Hij bleef iig gewoon goed doorrijden. Vlinderpoort enzo, net cilindertje verder.


Dell Orto 19mm carb.

Mijn oude, heeft een vacuum en olie aansluiting en W7 gasnaald. In goede staat. Ziet er nog netjes uit.


Top Performances 24mm Spruitstuk.

Een spruitstuk van de bekende 24mm Top set.


Hebo variateur set.

Ongeveer 1000 km gebruikt ofzo, ziet er nog zeer goed uit. Met zwarte Hebo drukveer, en wat rolletjes.


Malossi Kevlar Belt.

Zelfde als dat ikonlangs aanbod dus een normale voor MInarelli, alleen deze is gebruikt. Km's onbekend, maar zitten geen scheurtjes in oid.


Malossi Torque Driver.

Nooit gebruikt gloednieuw dus. Is dus de gehele achterpoelie.


Polini 2g koppeling.

Ook iets van 1000 km eronder gezeten, in zeer goede en nieuwstaat dus.


LeoVinci RS uitlaat.

Voor de liefhebber.



Aprilia SR Racing Valentino Rossi.

Uit 1998, in andere kleuren gespoten (Repsol kleuren van dit jaar), motorisch origineel met Hebo Gara uitlaat.



Voor meer info en prijzen en plaatjes enzo, PM!

Of reageer hier...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Sjoerd
Nou das leuk :|

Je weet wat je dan moet doen.


zoals vragen wat het gaat kosten of zo

ik zeg toch dat ik intresse heb dus als jij me een prijs geeft laat ik je weten of ik m wil hebben

dennis
 
Vraag dat dan. Aan zon eerste reply heb ik geen fuck natuurlijk.
Ik wil er 35 Euro voor hebben, ex. Maar stuur me maar een mail of PM. Regelen we het zo verder.
 
Originally posted by o0SMòôKE0o
Hoeveel voor die Torque Driver ?

128 mm met rechte banen toh ?

Ja klopt, ik zal hem voor ckerheid nog ff nameten, maar tis gewoon dat ding wat 160 E waard is @ Scootparts. Laten we is beginnen met 140 E...
 
Re: carb en kevlar belt gaan naar mij!!

Originally posted by Raekwon
Sjoerd, check je PM nog eens...

IK wil die carb en belt van je kopen..

;)

Ja maar de carb is al weg helaas. En die snaar gaat waarschijnlijk mee met de Hebo vario. Ik wacht nog op zijn reactie, ging net beetje fout.

Ruilen voor een remschijf :#

8)
 
Last edited:
Originally posted by masteralbert
wat is je richtprijs voor die kevlar belt en hebo vario?

Via MSN ging hetn iet helemaal ok, maar ik wil het wle aan jou verkopen, contact me ff...
 
Originally posted by Sjoerd
Via MSN ging hetn iet helemaal ok, maar ik wil het wle aan jou verkopen, contact me ff...

sorry heb perongeluk je nummer niet doorgekregen (ik klikte het perongeluk weg |( ) via msn, kan je mij ff adden op msn of ff een pm sturen? Me msn is a.dros@hccnet.nl
 
Re: Re: carb en kevlar belt gaan naar mij!!

Originally posted by Sjoerd
Ja maar de carb is al weg helaas. En die snaar gaat waarschijnlijk mee met de Hebo vario. Ik wacht nog op zijn reactie, ging net beetje fout.

Ruilen voor een remschijf :#

8)


AAAAAAARrrrrrrrhhhhhh...

Jammer...

Die remschijf zit al op mijn velg, dankzij JS-tuning Eindhoven!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top