[A]Samsung S300 ruilen!

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i heb hier een Samsung S300 liggen, ding is in nieuw staat. Werkt probleemloos heb alleen de oplader erbij (origineel) maar is 100% eerlijk. Boekjes zitten der niet bij, aangezien die weg zijn gegooid door de vorige eigenaar bij een verhuizing. Toestal is 1 week in het bezit geweest van de vorige eigenaar.

Ik wil hem ruilen tegen een ander leuke telefoon, dus laat maar horen als je wat hebt liggen :)
 
Advertisement - register to remove this

Hieronder iets bij ?
(bij de panasonic moet jij wel bijbetalen)

a55big.jpg

Siemens A 55

552.jpg

Panasonic GD 55
 
Wil je persee ruilen?
Ik heb opzich wel interesse maar heb denk ik niet een telefoon die jij zoekt.. Heb hier nog een erricson r600 en een motorola v70.
Eventueel met bijbetaling van mijn kant.
Post anders je vraagprijs
 
Originally posted by dixi4ever
Wil je persee ruilen?
Ik heb opzich wel interesse maar heb denk ik niet een telefoon die jij zoekt.. Heb hier nog een erricson r600 en een motorola v70.
Eventueel met bijbetaling van mijn kant.
Post anders je vraagprijs

jah het liefst wel :) En dan ook nog met een telefoon die gelijkwaardig is, en kleurenscherm is ook wel een pré.

Mjah, de telefoon hoeft niet perse weg maar als der iemand komt met een leuk aanbod om te ruilen lijkt me dat ook wel wat.

@ Alekzz nope beide geen optie :)
 
heb de samsung a800 voor je liggen! leuk telefoontje zeer compacht. Zit klein krasje op de voorkant

later Pepijn
 
Originally posted by Boiler
heb de samsung a800 voor je liggen! leuk telefoontje zeer compacht. Zit klein krasje op de voorkant

later Pepijn

helaas dan ga ik der op achteruit dus dat word hem ook niet ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top