Aerox491 Well-Known Member 26 March 2004 #21 ding is verkocht aan ene paul uit nijmegen meer gegevens van hem heb ik niet, en is (volgens mij) geen forummember hier....!
ding is verkocht aan ene paul uit nijmegen meer gegevens van hem heb ik niet, en is (volgens mij) geen forummember hier....!
W wallie-evo Well-Known Member 26 March 2004 #22 Ik geloof er nie veel van,volgens mij wou je alleen ff indruk maken op ons.:|
B bas1980 RsB member 26 March 2004 #24 Originally posted by italjet_f50 ding is verkocht aan ene paul uit nijmegen meer gegevens van hem heb ik niet, en is (volgens mij) geen forummember hier....! Click to expand... Toevallig Paul van de Scary Rox/Sonic? :?
Originally posted by italjet_f50 ding is verkocht aan ene paul uit nijmegen meer gegevens van hem heb ik niet, en is (volgens mij) geen forummember hier....! Click to expand... Toevallig Paul van de Scary Rox/Sonic? :?
Bas Administrator Staff member 27 March 2004 #25 Volgens mij snap je me vraag niet. Ik wil weten: Merk en welk type. Je kan me pm-en...